حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دکل‌های مخابراتی آسیب زا نیستند
    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۲۶
    شناسه : 1407
    بازدید 1610
    7
    مدیر مخابرات منطقه هرمزگان دکل‌های مخابراتی هیچکدام آسیب زا نیستند و به سلامتی آسیبی نمی رسانند در این زمینه مستندات علمی هم وجود دارد
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: دکل‌های مخابراتی هیچکدام آسیب زا نیستند و به سلامتی آسیبی نمی رسانند در این زمینه مستندات علمی هم وجود دارد.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ مهدی حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت هفته جهانی ارتباطات و روز جهانی روابط عمومی، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مردم در زمینه تقویت آنتن دهی در رابطه با خدمات ارتباطی است.

    * برای نصب و راه اندازی دکل‌های مخابراتی با مخالفت‌های مردم روبه‌رو هستیم
    وی در ادامه افزود: متاسفانه در این زمينه، انعکاس خبرهایی در گذشته در رابطه با آسیب زا بودن امواج دکل‌های مخابراتی در بین مردم موجب شده که برای احداث این دکل‌ها با مخالفت‌هایی از سوی برخی از مردم در زمان نصب و راه اندازی روبرو شویم.مدیر مخابرات منطقه هرمزگان، بیان کرد: نصب و راه اندازی دکل‌های مخابراتی به سلامتی انسان آسیبی نمی‌رسانند و در این زمینه مستندات علمی هم وجود دارد و مرتبا از سوی سازمان تنظيم و مقررات راديويی چک می‌شوند.

    * برای تقویت آنتن دهی نیازمند نصب دکل‌های جدید هستیم
    حیدری در همین خصوص، عنوان کرد: ما برای اینکه آنتن دهی را در استان بهتر کنیم، نیازمند نصب دکل‌های مخابراتی بیشتری برای تقویت آنتن دهی هستیم و انتظار داریم شهروندان در این زمینه بیشتر همکاری کنند. وی به جلسه دیدار خود با استاندار اشاره کرد و گفت: استاندار هرمزگان تاکید ویژه‌ای بر اجرایی شدن سیستم حکمرانی هوشمند داشت؛ زیرا در این سیستم حکمرانی کارها بدون دخالت انسان و حذف کاغذ بصورت سیستمی و هوشمند انجام می‌گیرد و موجب از بین رفتن فسادهای اداری می‌شود و این کار نیازمند وفاق ملی است.این مقام مسئول در رابطه با ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان، ابراز کرد: این ضریب نفوذ بر حسب جمعیت استان دیده می شود و در بحث و تلفن ثابت ۶۱/۲۳ است و جزء استان هایی هستیم که ضریب پایینی داریم و از دلایل مهم آن ها شرایط آب و هوایی، زیرساختی و جمعیت روستایی بالا در هرمزگان است . وی در بحث ضریب نفوذ تلفن همراه، عنوان کرد: این رقم۵۶/۱۰۴ است و ضریب نفوذ خوبی به شمار می‌رود.

    * مخابرات دچار ضرر است
    حیدری در زمینه ضرر دهی مخابرات گفت: مخابرات بصورت کشوری دچار ضرر است و هرمزگان هم از این قاعده مستثنا نیست و ما در استان بالغ بر۱۲۰۰ نفر نیرو داریم که مشغول به فعالیت هستند و ۷۵ درصد درآمد، صرف هزینه پرداخت حقوق کارکنان می‌شود.

    * دنبال عدالت ارتباطی در نقاط مختلف استان هستیم
    مدیر مخابرات منطقه هرمزگان خاطر نشان کرد: تا خرداد ماه ۲۴ سایت را نصب و راه اندازی می کنیم که از این تعداد پنج سایت در بندرعباس و ۱۹ سایت دیگر در شهرستان‌های استان انجام می‌شود و ما به دنبال عدالت ارتباطی در همه نقاط هرمزگان هستیم.وی شماره ۲۰۱۱۷ را به عنوان سامانه پاسخگویی به سوالات و خرابی‌های مشترکان ثابت‌ معرفی کرد.حیدری به نقش رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی اشاره کرد و افزود: شغل خبرنگاری یکی از شغل‌های پر استرس جهان است و نقش خبرنگاران در زمینه ارتباطات بسیار حائز اهمیت است.

    * جایگزینی فیبرنوری به جای کابل‌های مسی در استان آغاز شده است
    وی به موضوع سرقت کابلهای مخابراتی پرداخت و گفت: با توجه به مسی بودن کابل‌ها ارزش اقتصادی خوبی برای سارقان دارند و متأسفانه در این زمینه برای خدمات دهی بهتر به جامعه هدف برخی مواقع دچار مشکل می‌شویم و برای جلوگیری از اینکار طرح جایگزینی فیبر نوری به جای کابل‌های‌ مسی است که از برنامه‌های دولت برای رساندن فیبر نوری به درب منازل مردم است و این طرح در استان هرمزگان آغاز شده است که مزایای آن از جمله کم شدن سرقت، افزایش پایداری شبکه و سرعت را در پی دارد.مدیر مخابرات منطقه هرمزگان، بیان کرد: ما تاکنون سه هزار کلیومتر فیبرنوری را در استان انجام داده ایم و هزار کیلومتر آن هم در بخش روستایی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.