حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دکتر مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان شد
    ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۲۳
    شناسه : 861
    بازدید 11389
    15
    با حضور قائم مقام سازمان تامین اجتماعی ؛ سرپرست جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با حضور مسئولان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد. با حضور حبیب‌ا... حسن‌خانلو قائم مقام سازمان تامین اجتماعی، علی رجبی مدیرکل ارزیابی و تعالی سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران استانی، دکتر غلامعباس مومنی به عنوان سرپرست جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان معرفی شد.
    ارسال توسط : منبع : دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: سرپرست جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با حضور مسئولان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد. با حضور حبیب‌ا… حسن‌خانلو قائم مقام سازمان تامین اجتماعی، علی رجبی مدیرکل ارزیابی و تعالی سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران استانی، دکتر غلامعباس مومنی به عنوان سرپرست جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان معرفی شد.قائم مقام سازمان تامین اجتماعی در این آیین گفت: سیاستهای کلی تامین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری نقشه راه ماست و همیشه باید مورد توجه قرار گیرد. حبیب‌ا… حسن‌خانلو افزود: اقدامات و عملکردهای ما را مردم با این سیاست ها می سنجد و اگر تطبیق داشته باشد می‌پذیرند و اگر مطابقت نداشته‌باشد نمی پذیرند. حسن‌خانلو عنوان‌کرد: انسان نباید شخصیت دوگانه داشته باشد چرا که انسان وجدان دارد و در کارها باید همه جوانب را در نظر بگیرد. وی اظهارکرد: انسان باید ببیند با کدام ارزشهای شخصیتی در حال حرکت است و خود را در مسیر امام و شهدا قرار دهد. وی با اشاره به آیه ۸۶ سوره نسا بیان کرد: اگر کسی که دوست شماست به شما که مسئولیتی را به عهده گرفته اید تبریک گفت بهتر از آن به او پاسخ دهید و اگر دشمن شما بود مانند خودشان جواب بدهید. وی خاطرنشان کرد: اگر کسی به شما بدی کرد شما حق ندارید هر نوع برخوردی را انجام بدهید و وقتی که به منصبی می رسید باید حواستان بیشتر جمع باشد.

    حسن‌خانلو گفت: منافع ملی باید تابع هویت ما باشد و انسان نباید برای به دست آوردن یک پست هر کاری انجام دهد و هویت خود را از دست بدهد و نباید شرایط به سمتی پیش برود که افراد مجبور شوند هویت خود را تغییر بدهند.قائم مقام سازمان تامین اجتماعی اظهارداشت: باید فقرا را در نظر بگیریم و کاری انجام دهیم که درد آنها کاهش یابد. حسن خالو ادامه داد: باید به کار و مسئولیتی که به ما واگذار شده است به خوبی عمل نماییم. وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی فوق‌العاده ویژه کادر درمان و پرستاران سازمان تأمین اجتماعی عنوان‌کرد: این مهم با پیگیری‌هایی که صورت گرفته اکنون محقق و ابلاغ شده است و در احکام صادره آنها اصلاح و مابه‌التفاوت آن نیز پرداخت خواهد شد. وی عنوان کرد: همه باید کار خود را به خوبی، فهمیده و سنجیده انجام دهیم و حضور دکتر مومنی نیز با همین هدف انجام شده است تا بتواند راندمان بالاتری را ثبت نماید. این مسول خاطرنشان‌کرد: همه وظیفه داریم هر چه در توان داریم برای مردم انجام دهیم و تامین اجتماعی به خاطر اینکه یک سپر در مقابل ناملایمات است، کار آن ملموس‌تر است. حسن‌خانلو گفت: از اختیارات و امکانات به خوبی استفاده کنید و با شناخت و تلاش مضاعف کارها را به پیش برده تا با حداکثر بهره وری رضایت مردم را جلب نمایید.

    ۵۰ درصد هرمزگانی‌ها تحت پوشش تامین اجتماعی

    در ادامه مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: در استان هرمزگان بیش از ۹۹۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارد. عباس اکبری افزود: این آمار بیش از ۵۰ درصد از جمعیت استان را شامل می شود و اکنون ۳۳۷ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۵۵ هزار نفر مستمری‌بگیر اصلی در استان هرمزگان وجود دارد. اکبری عنوان کرد: در استان هرمزگان ۸ مرکز درمانی تامین اجتماعی شامل یک بیمارستان و هفت درمانگاه وجود دارد که به طیف بسیار گسترده ای در حوزه درمانی خدمات ارائه می‌کنند. وی عنوان کرد با ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی از سوی رهبر معظم انقلاب می‌توان گفت سال ۱۴۰۱ سال تامین اجتماعی است. وی خاطرنشان کرد: برنامه تحولی که از سوی مدیرعامل ابلاغ شده است نیز در راستای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و تامین اجتماعی با تمام امکانات خود تلاش خواهد کرد این سیاست ها اجرایی شود. اکبری اظهار داشت: امیدواریم با حمایت های مدیران و مسئولان ارشد تامین اجتماعی آنچه در حوزه درمان تامین اجتماعی است در استان هرمزگان به عدالت اجرا و همه مردم استان به خصوص بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان از آن بهره‌مند شوند.

    وحدت، نیاز امروز جامعه

    مشاور امور فرهنگی استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: همه ما مسلمان هستیم و باید به رفتارها و کردارهای خود توجه ویژه داشته باشیم. حجت الاسلام علی اکبر میرزایی افزود: سه ویژگی است که اگر در انسان نباشد خدا و رسول خدا از ما راضی نمی شود. میرزایی ادامه داد: هر انسان باید آستانه تحمل خود را بالا برده و صبر داشته باشد و با مردم خوش اخلاق و خوش رفتار باشد. همچنین در وجود خود نیرویی را تعبیه کند که اگر در مقابل گناه قرار گرفته بتواند با آن مقابله نماید. وی خاطرنشان کرد: مسئولیت ها باید به شخصی واگذار شود که اهلیت و سزاوار باشد. وی عنوان کرد: آنچه امروز به آن نیاز داریم این است که همه با هم متحد باشیم و به هم کمک کنیم تا بتوانیم به هدف نهایی برسیم و کاشت تخم نفاق بدترین گناه و آفت جامعه است. وی عنوان‌کرد: وحدت و همکاری نیاز امروز جامعه ماست چرا که باید با دستان خود جامعه خود را بسازیم. میرزایی بیان‌کرد: از زمان شروع کرونا پزشکان و کادر درمان زحمت‌های زیادی کشیدند و نشان دادند که با همکاری و همدلی می توان کارها را به پیش برد.

    مشکلات را برطرف کنیم

    سرپرست جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در پذیرفتن مسئولیت ها همه سرباز هستیم و باید به نحوی عمل کنیم که سرباز خوبی برای مردم باشیم. دکتر غلامعباس مومنی عنوان کرد: آنچه که برای مردم بسیار مهم است این است که ما خدمتگزار آنها باشیم و کارهایی که انجام می دهیم به نحوی باشد که مشکلات مردم برطرف شود. مومنی اظهار داشت: آنچه که ما باید در نظر بگیریم این است که در پایان خدمت مردم و شهدا از ما راضی باشند. وی ادامه داد: سال‌هاست که با سازمان تامین اجتماعی همکاری دارم و خود را جزئی از این سازمان می‌دانم و تلاش می کنم که بتوانم خدمات مناسبی به مردم ارائه نمایم. همچنین از مسئولین و مدیران سازمان بابت اعتماد به من تشکر می‌کنم.

    ساخت پنج مرکز درمانی در استان مصوب شد

    در ادامه مدیر سابق درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: هر کاری که در مدت تصدی من در مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان انجام شده است با مشارکت همه همکاران بوده است. دکتر مریم امیری افزود: بیمارستان خلیج فارس بندرعباس مصوبه ۳۰۰ تخت‌خوابی دارد اما با ۱۲۰ تخت شروع به فعالیت کرد و اکنون به ۲۶۸ تخت افزایش یافته است. امیری اظهار داشت: توسعه بخش های تصویربرداری، ام آر آی و سی تی اسکن در بیمارستان طی چند سال اخیر انجام شده است و اتاق عمل بیمارستان نیز با افزایش تخت همراه بوده است. وی خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته در کشور ۶۱ مرکز درمانی تامین اجتماعی مصوب شده است که پنج مرکز برای استان هرمزگان بوده است. وی عنوان کرد: در شهرستان های پارسیان و حاجی‌آباد زمین برای ساخت درمانگاه به تامین اجتماعی اختصاص یافته است و باید هزینه ساخت آن تامین تا احداث این درمانگاه‌ها آغاز شود. وی خاطرنشان کرد: سال‌های زیادی را در سازمان تامین اجتماعی بوده‌ام و چهار سال به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان خدمت کرده‌ام و همیشه خود را عضو کوچکی از این سازمان می‌دانم. امیری عنوان کرد: همانگونه که تحویل گیرنده یک مسئولیت هستیم باید این مسئولیت ها را هم تحویل بدهیم و خوب است در زمان تحویل عملکرد مناسبی از خود به جای بگذاریم تا باقی الصالحات ما باشد.

    کمبود مراکز درمانی در هرمزگان

    مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان نیز در این مراسم عنوان کرد: استان هرمزگان از نظر امکانات بهداشتی و درمانی دچار کمبودهای زیادی است. مجتبی معین وزیری اظهارداشت: کمبودهای استان هرمزگان برای مدیرانی که در تهران هستند ملموس نیست و نیاز است که از نزدیک این کمبودها دیده شود. معین وزیری ادامه داد با توجه به اینکه در چند شهرستان استان هرمزگان مصوبه ساخت درمانگاه تامین اجتماعی گرفته شده است نیاز است که هر چه سریعتر این درمانگاه‌ها احداث شده تا خدمات درمانی مناسبی به مردم به ویژه بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه شود. وی عنوان کرد: هر کاری که انجام می‌دهیم باید رضایت مردم را در نظر بگیریم چراکه رضایت مردم همراه با رضایت خداوند است. در پایان مراسم از زحمات دکتر مریم امیری تقدیر و دکتر غلامعباس مومنی به عنوان سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان معرفی شد. قابل‌ذکراست؛ دکتر غلامعباس مومنی ریاست بیمارستان خلیج فارس، رئیس بسیج جامعه پزشکی هرمزگان و عضویت در کمیسیون پزشکی استان را نیز در کارنامه دارد و از جانبازان دوران جنگ تحمیلی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.