حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ده صنعت در هفته دولت گازرسانی می‌شود
    ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
    شناسه : 3641
    بازدید 1510
    6
    مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان:  دریانیوز// مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان از گازرسانی به دو نیروگاه، ده روستا، سه شهر و ده صنایع و کلنگ زنی طرح انتقال گاز به دو شهر فارغان و سرگز و ۹۴ روستای محدوده، شهر تازیان و ۲۶ روستای دهستان ایسین و ۵۹ صنعت و گلخانه، در هفته دولت سال جاری در استان خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان از گازرسانی به دو نیروگاه، ده روستا، سه شهر و ده صنایع و کلنگ زنی طرح انتقال گاز به دو شهر فارغان و سرگز و ۹۴ روستای محدوده، شهر تازیان و ۲۶ روستای دهستان ایسین و ۵۹ صنعت و گلخانه، در هفته دولت سال جاری در استان خبر داد.

    فواد حمزوی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در این شرکت و حمایت های شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت، در هفته دولت و شهریور ماه سال جاری، دو نیروگاه جزیره کیش ، ده روستا (هفت روستا محدوده قلعه قاضی و تخت و سه روستا در محدوه بیکاه) ۳ شهر قلعه قاضی، تخت و بیکاه و ده صنعت در محور هاشم آباد و گهکم شهرستان حاجی آباد، گاز دار می شوند.

    وی افزود: با گازرسانی به ده روستا و سه شهر ذکر شده، بیش از ۹ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند و میزان اعتبار پروژه های گازرسانی شده در این شهرها، روستاها و صنایع ذکر شده، ۱۴۳ میلیارد تومان بوده است.حمزوی اظهار کرد: طرح انتقال گاز به نیروگاه های جزیره کیش و اتصال به شبکه پایدار گاز سراسری، سی و یکم مرداد ماه سال جاری، با حضور وزیر محترم نفت و سایر مسئولین کشوری و استانی، رسماافتتاح شد.

    مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان بیان کرد: تأمین گاز مورد نیاز نیروگاه های ماهتاب و آب و برق جزیره کیش از سال ۱۳۹۹ در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت و شرکت گاز استان هرمزگان به عنوان مجری عملیات خط تغذیه ۲۰ اینچ به طول ۹ کیلومتر به منظور گازرسانی به نیروگاه‌های کیش اقدام کرد و در مرحله بعد گازرسانی به منازل، هتل ها رستورانها و صنایع کیش در دستور کار این شرکت قرار دارد.

    وی عنوان کرد: با اجرای این پروژه مصرف سوخت مایع در جزیره به شدت کاهش پیدا می‌کند که علاوه بر صرفه اقتصادی و امکان توسعه صادرات، کاهش آلودگی محیط زیست را نیز به همراه دارد و این طرح با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری انجام شد.
    این مقام مسئول تصریح کرد: طرح انتقال گاز به شهرهای احمدی، فارغان و ۹۴ روستای این محدوده از توابع شهرستان حاجی آباد و شهر تازیان و ۲۶ روستای دهستان ایسین نیز از دیگر پروژه های شرکت گاز استان هرمزگان است با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان، کلنگ زنی خواهد شد و با گازرسانی به این شهرها و روستاها، حدود ۲۱ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

    مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان بیان کرد: کلنگ زنی ۵۹ صنعت و گلخانه از جمله ۱۹ گلخانه سرچاهان شهرستان حاجی آباد و ۴۰ صنایع محدوه شهرستان بستک و جمعا با اعتباری به مبلغ ۸۵ میلیارد تومان، نیز انجام خواهد شد.حمزوی در پایان افزود: میزان اعتبار پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت شرکت گاز استان هرمزگان و جدا از سرمایه گذای ۳۵۰ میلیون دلاری گازرسانی به نیروگاه های جزیره کیش، ۸۲۸ میلیارد تومان است

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.