حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دفاع و حمایت از رسانه‌ها را وظیفه خود می‌دانم
    ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۱
    شناسه : 972
    بازدید 1781
    9
    امام جمعه بندرعباس: نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: قشر رسانه مورد حمایت بیشتری قرار گیرند تا بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: قشر رسانه مورد حمایت بیشتری قرار گیرند تا بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند. حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در دیدار با اعضای انجمن‌‌های صنفی روزنامه‌نگاران و کارفرمایان استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم وجود رابط و حلقه ارتباطی میان دستگاه‌ها و رسانه‌ها، اظهارداشت: حلقه ارتباطی میان دستگاه‌های اجرایی و دولتی با رسانه‌ها می‌تواند نقش مهمی در حل چالش‌ها و تسهیل امور توسعه‌ای ایفا کند. وی، با ذکر این نکته که رسانه‌ها ملزم به انعکاس حرف و گفتمان مردم هستند، عنوان کرد: رسانه‌ای که نتواند حرف مردم را بازتاب دهد با چالش روبرو می‌شود و مورد استقبال مردمی قرار نخواهد گرفت.

    نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: دفاع و حمایت از رسانه‌ها و ائمه جمعه که مطالبه‌گران جامعه را راهبری می‌کنند را وظیفه خود می‌دانم و همواره حامی مطالبه‌گران مردمی بوده‌ام. حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تصریح کرد: اگر در مواردی که خطایی هم از سوی رسانه‌ها رخ می‌دهد نباید وارد فاز قضایی و تقابل شد و سعی خواهم کرد که از بروز چنین مواردی جلوگیری شود. وی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت بیش از چندین سال هنوز چاپخانه مناسبی برای رسانه‌ها وجود ندارد؛ هر چه سریع‌تر متولیان مربوطه وارد عمل شوند و از طریق جذب سرمایه‌گذار اجازه ندهند که رسانه‌ها برای چاپ به خارج از استان بروند. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان این نکته که رسانه‌ها در شرایط مختلف، نقش و جایگاه خود را نشان دادند، گفت: رسانه‌ها در مواقع بحران نقش مهمی را ایفا می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که مسائل حاشیه‌ای و پیرامونی برای مدیران عملیاتی ایجاد شود تا مدیر بتواند به سرعت برای مدیریت و حل بحران وارد میدان شود.

    حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به برخی بی‌توجهی‌های حمایتی و معیشتی به حوزه رسانه، مطرح کرد: باید شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که قشر رسانه مورد حمایت قرار گیرد و در این راه باید از ظرفیت‌های مختلفی استفاده کرد؛ چرا که تلاش‌های خوبی توسط رسانه‌ای‌ها بدون چشم‌داشت مادی در استان هرمزگان در حال انجام است که نهادهای دولتی باید این مساله را درک کنند.وی، با اشاره به تدوین سند توسعه رسانه استان هرمزگان، عنوان کرد: من از روزهای آغازین فعالیت خود، تدوین سند فرهنگی و اجتماعی را در ذهن داشتم تا اینکه تدوین سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

    به گزارش فارس، حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که نگاه من به فرهنگ در دو بخش دینی و عمومی است، تصریح کرد: دستورکارهای شورای فرهنگ عمومی هرمزگان، در حوزه رسانه و مطبوعات باید توسط فعالین این حوزه تهیه شود تا توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن شورای فرهنگ عمومی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد تا در صورت امکان تصویب و مورد پیگیری قرار گیرد. وی، ضمن تاکید بر لزوم اعمال مدیریت در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: عدم مدیریت صحیح فضای مجازی باعث بروز مشکلاتی برای رسانه‌های شناسانامه‌دار شده است که هر چه سریع‌تر باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، یکی از ارکان اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را رسانه‌ها دانست و گفت: اداره کل ارشاد ملزم به پیگیری امور رسانه‌ها و مطبوعات است و در این راه باید جلسات مستمر با فعالین این حوزه برگزار شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.