حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دفاتر ائمه جمعه  پناهگاه مردم و مطالبه‌‌گران است
    ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۴۱
    شناسه : 1762
    بازدید 1421
    8
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان : نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دفاتر ائمه جمعه پناهگاه مردم و مطالبه‌‌گران است و باید در ارزیابی مدیران نظرات ائمه جمعه لحاظ شود.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دفاتر ائمه جمعه پناهگاه مردم و مطالبه‌‌گران است و باید در ارزیابی مدیران نظرات ائمه جمعه لحاظ شود. حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در نشست ائمه جمعه سراسر استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان اظهار داشت: مشروعیت و انتصاب نماز جمعه به امام المسلمین یکی از جنبه‌های نمازجمعه است که اقتضای آن پیشبرد منویات و مکتب امامین انقلاب اسلامی است.وی افزود: وظیفه امام جمعه اتصال مردم و حاکمیت است که با وجود جنگ روانی دشمن علیه نظام، می‌طلبد که امام جمعه به عنوان این حلقه واسط، پرچمدار مطالبه‌گری مشکلات مردم بوده و سعی در تقویت رابطه مردم با نظام مقدس انقلاب اسلامی داشته باشند.

    نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: نقد منصفانه و دلسوزانه یکی از مصادیق حمایت از دولت‌ها است وکاستی‌ها به پیشبرد امور حاکمیتی و تحقق اهداف دولت کمک می‌کند. حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی باید ارتباط خود با ائمه جمعه را تقویت کنند و اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهند. وی اضافه کرد: دفاتر ائمه جمعه پناهگاه مردم است و افرادی که دارای مشکل هستند و یا مطالبه‌ای دارند به دفتر امامان جمعه مراجعه می‌کنند که از این رو در ارزیابی ادارات و مدیران باید نظرات امامان جمعه در اعمال تشویق و تنبیه لحاظ شود. به گزارش فارس ، نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: همگان باید قدرت تحمل خود را نسبت به انتقادات افزایش دهند و فضای نقد در جامعه حفظ شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.