حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2964 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دشمن بدنبال نا امید کردن جوانان است
    ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۴۹
    شناسه : 1685
    بازدید 1709
    8
    دریادار تنگسیری : فرمانده نیرو دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن منتظر است که با هر شیوه‌ای تفرقه افکنی کند و جوانان ایران را سرد و به آینده ناامید کند که چنین نخواهد شد.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز:  فرمانده نیرو دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن منتظر است که با هر شیوه‌ای تفرقه افکنی کند و جوانان ایران را سرد و به آینده ناامید کند که چنین نخواهد شد. دریادار علیرضا تنگسیری در مراسم یادواره سرداران و ۸۳ شهید هشت سال دفاع مقدس در شهر سردشت زیدون در جمع خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد بیان داشت: به نقطه‌ای رسیده‌ایم که امید همه جهانیان به ظهور روشن‌تر شده و ظهور نزدیک است چرا که وعده خداوند حق است و ما پیروز این میدان خواهیم شد.وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سوم خرداد نقطه عطف تاریخی و بسیارمهم جمهوری اسلامی بود که در عملیات
    بیت المقدس به ثمر نشست و خرمشهر قهرمان پیروز و آزاد شد.

    فرمانده نیرو دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این عملیات بسیار مهم بود و نباید فراموش کنیم که چه کار های بسیار بزرگی در این عملیات رخ داد. دریادار تنگسیری افزود: در این عملیات بیش از بیست هزار مزدور عراقی در این شهر دفاع می کرد که پس از عملیات در شهر خرمشهر بیش از ۱۹ هزار نفر اسیر یا کشته شدند و اولین عملیاتی بود که پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک جمهوری اسلامی آزاد شد. وی در جمع خانواده معظم شهدا در یادواره ۸۳ شهید سردشت زیدون خاطرنشان کرد: شهدا منتظر هستند که ببیند راه آنان، مسیر آنان و وصیت نامه آنان ادامه پیدا خواهد کرد ما باید به وصیت نامه شهدا مراجعه کنیم چرا که این مردان بزرگ و ستارگان درخشان راه را برای ما نشان می‌دهند.به گزارش ایرنا ، در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای زیدون با حضور سردار تنگسیری و جمعی از مسولان تجلیل شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.