حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دستگاه الکتروفیزیولوژی بیماران قلبی در بیمارستان شهید محمدی
    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
    شناسه : 4291
    بازدید 1690
    6
    با اهداء بانک رفاه به بهره‌برداری رسید دریانیوز// دستگاه الکتروفیزیولوژی به همراه ابلیشن ژنراتور قلبی اهدایی بانک رفاه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// دستگاه الکتروفیزیولوژی به همراه ابلیشن ژنراتور قلبی اهدایی بانک رفاه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
    با حضور محمدصادق اتحادی مدیر شعب بانک رفاه استان هرمزگان، دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و جمعی از کارکنان بانک رفاه و بیمارستان شهید محمدی، دستگاه الکتروفیزیولوژی به همراه ابلیشن ژنراتور قلبی اهدایی بانک رفاه در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
    مدیر شعب بانک رفاه استان هرمزگان در این مراسم گفت: یکی از مشتریان ارزشمند بانک رفاه، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه بهداشت و درمان کشور است.


    محمدصادق اتحادی افزود: به همین دلیل همکاری‌های متقابل گسترده‌ای بین بانک رفاه و دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور وجود دارد.
    اتحادی افزود: با توجه به شرایط و استراتژی های بانک رفاه، این بانک در حوزه بهداشت، درمان و سلامت جامعه گام‌های مهمی برداشته است.
    وی بیان کرد: در استان هرمزگان روابط دانشگاه علوم پزشکی استان و بانک رفاه هرمزگان در سطح بسیار خوبی قرار دارد به همین دلیل یکی از ماموریت‌های بانک، ایفای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی در حوزه سلامت و بهداشت می‌باشد.
    اتحادی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به خرید یک دستگاه تخصصی قلب، بانک رفاه خود را موظف دانست در این زمینه مشارکت داشته باشد.
    وی ادامه داد: در زمینه توسعه دستگاه‌ها و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی، بانک رفاه تاکنون اقدامات خوبی انجام داده است.
    اتحادی اضافه‌کرد: خوشبختانه خرید دستگاه الکتروفیزیولوژی به همراه ابلیشن ژنراتور قلبی توسط بانک رفاه به ارزش ۴۱ میلیارد ریال از محل کمک های بانک رفاه به دانشگاه علوم پزشکی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک انجام شده است.
    وی اظهارداشت: قطعاً تجهیز بیمارستان شهید محمدی به دستگاه الکتروفیزیولوژی که یک دستگاه ویژه قلب و عروق می باشد باعث کاهش آلام، درد و رنج بیماران استان بوده و آنها را از مراجعه به دیگر شهرهای کشور بی‌نیاز می‌کند و از سوی دیگر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این زمینه رشد قابل توجهی خواهد کرد.
    مدیر شعب بانک رفاه هرمزگان عنوان کرد: با بهره‌برداری از دستگاه دستگاه الکتروفیزیولوژی به همراه ابلیشن ژنراتور قلبی، بانک رفاه سهم کوچکی در حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان ایفا کرده است.


    اتحادی به دیگر اقدامات انجام شده توسط بانک رفاه در حوزه بهداشت و درمان اشاره و خاطرنشان کرد: به زودی پرداخت تسهیلات دو هزار میلیارد ریالی بانک رفاه به دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور احداث و تکمیل بیمارستان ۵۳۶ تختخوابی استان انجام خواهد شد تا این بیمارستان که بزرگترین بیمارستان جنوب شرق کشور است تکمیل و احداث شده و خدمات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به مردم بیش از پیش شود.
    وی به سابقه همکاری بانک رفاه و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اشاره کرد و گفت: بانک رفاه هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی استان از دهه ۷۰ همکاری خود را شروع کرده و بانک رفاه در همه حوزه های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مشارکت داشته است که از جمله می‌توان به کمک به احداث واحدهای درمانی، احداث بیمارستان‌ها در سطح استان، تهیه آمبولانس دریایی و پرداخت تسهیلات مورد نیاز به کارکنان دانشگاه، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه در بانک رفاه استان اشاره کرد.
    وی افزود: یکی از موضوعات مهم درمانی در استان، خرید سه فروند آمبولانس دریایی می‌باشد که اعتبار اسنادی و ارزی آن در بانک رفاه صورت گرفت و این آمبولانس‌ها خریداری شد.


    اتحادی به دیگر اقدامات عام‌المنفعه بانک رفاه اشاره کرد و گفت: علاوه بر توجه به بهداشت و درمان و مشارکت در طرح های عام‌المنفعه دانشگاه‌های علوم پزشکی، بانک رفاه در سطح کشور ساخت مدارس در مناطق محروم و کم برخوردار، آب‌رسانی به مناطق محروم، خرید تانکر، توسعه راه‌های روستایی، تجهیز مدارس به امکانات گرمایشی و … طی سنوات گذشته انجام داده است.
    وی عنوان کرد: از جمله اقداماتی که در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک رفاه در استان هرمزگان انجام شده است می‌توان به تامین هزینه ساخت یک باب مدرسه در منطقه زلزله زده فین در سال گذشته و کمک ۴ میلیارد ریالی به زلزله‌زدگان فین اشاره کرد.
    در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دستگاه فوق‌پیشرفته الکتروفیزیولوژی، نامنظمی‌های قلب را شناسایی و از بین می‌برد.
    دکتر حسین فرشیدی افزود: این دستگاه یکی از بهترین دستگاه موجود در جهان است که اکنون توسط بانک رفاه برای مردم استان هرمزگان خریداری شده است.
    فرشیدی خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان چندین سال است که پیگیری برای خرید این دستگاه انجام شده‌است اما موفق به تهیه آن نشده بودیم که خوشبختانه بانک رفاه به این امر ورود کرده و دستگاه مورد نیاز بیماران قلبی استان را خریداری نمودند.
    وی عنوان کرد: اگر ما اکنون برای خرید این دستگاه اقدام می‌کردیم حداقل یک سال برای تهیه آن باید زمان صرف می‌کردیم اما با ورود بانک رفاه به این موضوع، خرید دستگاه به سرعت انجام شد.
    فرشیدی بیان کرد: به دلیل نبود امکانات تشخیصی و درمانی در هرمزگان، مجبور به اعزام بعضی از بیماران به دیگر مناطق کشور بودیم که این موضوع معضل بزرگی برای استان بود و خوشبختانه با همکاری بانک رفاه این موضوع برطرف شد.
    وی ادامه داد: با خرید این دستگاه در حوزه بیماران قلب و عروق دیگر نیازی به اعزام بیماران به خارج از استان نمی‌باشد.
    فرشیدی اظهار داشت: با تجهیز این مرکز به این دستگاه و جذب نیروی انسانی مورد نیاز، شاهد این خواهیم بود که بیماران قلبی در استان خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.


    رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تقدیر از مسئولان بانک رفاه عنوان کرد: مشارکت بنگاه‌های اقتصادی به ویژه بانک رفاه باعث می شود که مشکلات درمانی استان کاهش یافته و ما بتوانیم خدمات درمانی مناسبی به مردم استان ارائه نماییم.
    وی اضافه‌کرد: خوشبختانه هر جایی که به دلیل مسائل و کمبودهای مالی نتوانستیم خدمات درمانی مناسب به مردم ارائه نمایم، بانک رفاه ورود کرده و مشارکت خوبی تاکنون در زمینه بهداشت درمان استان داشته است.
    فرشیدی بیان‌کرد: نیاز است که به موضوع بهداشت و درمان استان هرمزگان که یکی از مشکلات اساسی این استان است بنگاه‌های اقتصادی دیگری نیز ورود کرده تا این مشکلات از بین برود.
    وی در پایان گفت: بانک رفاه اعتبار ۲هزار میلیارد ریالی برای ساخت بیمارستان ۵۳۶ تختخوابی استان را به دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار دارد که با بهره‌برداری از این بیمارستان، بخش بزرگی از کمبود های بخش بهداشت و درمان استان برطرف می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.