حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دستور ویژه قضایی برای ساماندهی توزیع بار در شهرک حمل و نقل بندرعباس
    ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
    شناسه : 849
    بازدید 1770
    21
    رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید سرزده از شهرک حمل و نقل بندرعباس، دستورات ویژه ای را در خصوص نحوه توزیع بار و تخصیص امکانات رفاهی و بهداشتی به رانندگان و کامیون داران صادر کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز:  رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید سرزده از شهرک حمل و نقل بندرعباس، دستورات ویژه ای را در خصوص نحوه توزیع بار و تخصیص امکانات رفاهی و بهداشتی به رانندگان و کامیون داران صادر کرد.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید سرزده از شهرک حمل و نقل بندرعباس، دستورات ویژه ای را در خصوص نحوه توزیع بار و تخصیص امکانات رفاهی و بهداشتی به رانندگان و کامیون داران در این مجموعه صادر کرد. وی هدف از این بازدید را اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی به منظور نظارت و احیای حقوق عامه برشمرد و اظهار داشت: شهرک حمل و نقل بندرعباس یکی از بزرگترین شهرک‌های تخصصی حمل و نقل کشور است و با توجه به این موضوع، ضرورت دارد اقدامات بیشتری به منظور تکمیل زیرساخت ها و بخش های خدماتی و رفاهی در این مجموعه انجام شود. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: طی جلسه ای که به همین منظور در محل شهرک حمل و‌نقل بندرعباس با اعضای انجمن شرکت ها و متولیان حمل و نقل برگزار شد، مقرر گردید؛ ضمن نظارت مستمر بر توزیع عادلانه بار، از باب مسئولیت اجتماعی و حقوق عامه جهت آسایش و رفاه رانندگان نیز امکانات لازم در نظر گرفته شود.

    قهرمانی همچنین با اشاره به دیدار و گفتگوی خود با تعدادی از رانندگان و کامیون داران و گلایه آنها در خصوص وضعیت نامناسب امکانات بهداشتی و رفاهی در شهرک حمل و نقل بندرعباس، بیان داشت: به منظور ایجاد استراحتگاه و امکانات بهداشتی در این مجموعه، دستورات لازم توسط دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس صادر شده است. وی تصریح کرد: مقرر شده است که دادستان بندرعباس به صورت دوره ای بازدیدهایی را از حوزه حمل و نقل این شهرک و پایانه قدیم داشته باشد و به صورت مستمر، مسائل و مشکلات این حوزه را رصد و پیگیری نماید. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه بازدیدهای خود از حوزه حمل و نقل، گمرکات و بنادر از دو جایگاه عرضه سوخت در غرب بندرعباس نیز بازدید کرد. مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه در یکی از این جایگاه ها ۵ تا ۶ ساعت، قطعی سیستم وجود داشته و در جایگاه دیگر نیز نیمی از نازل ها غیرفعال بوده اند، اظهار داشت: با توجه به نارضایتی رانندگان از معطلی ها و مشکلات به‌وجود آمده در این خصوص، به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مأموریت داده شد، علاوه بر رسیدگی به موضوع با مسئولینی که وظیفه نظارت بر این حوزه را داشته اند نیز به علت کوتاهی و ترک فعل، برخورد قانونی و قضایی صورت گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.