حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • در دهه فجر ۱۸ طرح با مشارکت بانک کشاورزی در استان افتتاح می‌شود
    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۳۲
    شناسه : 6574
    بازدید 1257
    9
    مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان دریانیوز// مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان گفت: ۱۸ طرح در دهه فجر امسال با مشارکت بانک کشاورزی در استان هرمزگان افتتاح می‌شود
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان گفت: ۱۸ طرح در دهه فجر امسال با مشارکت بانک کشاورزی در استان هرمزگان افتتاح می‌شود.

    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ مهدی جهان نجاتی افزود: این ۱۸ طرح با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود و باعث اشتغال ۲۴۵ نفر در استان به صورت مستقیم خواهد شد. جهان نجاتی خاطرنشان کرد: این طرح ها در بخش‌های گلخانه، پرورش میگو، تولید و بسته بندی میگو در نقاط مختلف استان هرمزگان اجرا خواهد شد که امیدواریم در اقتصاد استان و منطقه تاثیرگذار باشد.

    وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ هزار فقره تسهیلات توسط بانک کشاورزی استان هرمزگان به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است که هشت درصد از این تسهیلات، تسهیلات قرض‌الحسنه بوده‌است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این مبلغ را به ۳۵ هزار میلیارد ریال برسانیم.

    وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۲۰۰ فقره وام ازدواج به ارزش هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

    جهان نجاتی به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: هزار و پانصد فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار هزار و دویست میلیارد ریال پرداخت شده است.

    وی درخصوص پرداخت تسهیلات فرزندآوری اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۵۰ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

    مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان به پرداخت تسهیلات به زلزله‌زدگان اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۴۷۵ فقره تسهیلات زلزله به بانک کشاورزی استان محول شده است که تا کنون ۲۸۶ فقره از این تسهیلات در قالب ساخت و تامین هزینه های معیشتی خانواده‌ها پرداخت شده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تمام تسهیلات در نظر گرفته شده برای بانک کشاورزی استان را پرداخت نماییم.

    وی بیان کرد: افرادی که اقساط معوق در بانک کشاورزی دارند، در صورتی که به بانک مراجعه و تسویه حساب نمایند، اگر در بانک کشاورزی فعالیت بانکی دارند یک روز پس از تسویه حساب، تمام پول پرداختی به آنها عودت داده می‌شود و جرایم آنها بخشیده شده و مانند گذشته اقساط را پرداخت می نمایند و اگر فعالیت بانکی در بانک کشاورزی نداشته باشند ۸۰درصد از مبلغ پرداخت شده به آنها برگشت داده خواهد شد.

    جهان نجاتی عنوان کرد: بیمه محصولات کشاورزی یکی دیگر از اقدامات بانک کشاورزی در استان هرمزگان می باشد که از جمله آن می‌توان به بیمه هفت هزار هکتار از اراضی گندم، ۱۸ میلیون قطعه مرغ، ۲۲۷ میلیون قطعه ماهی و میگو، ۲۱۴ هزار راس دام اشاره کرد که تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

    جهان نجاتی اظهارکرد: از ابتدای سال زراعی امسال (مهرماه) ۱۲۷ فقره غرامت به ارزش ۳۳۰ میلیارد ریال به آسیب‌دیدگان پرداخت شده است.

    وی خاطر نشان کرد: امسال برای اولین بار فلفل و بادمجان کاشته شده در فضای باز نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفتند تا به حفظ سرمایه کشاورزان کمک شود.

    وی به اعتبارات موجود برای پرداخت تسهیلات نیز اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر پرداخت تسهیلات به مرغداران، پرورش دهندگان ماهی و میگو، احداث گلخانه و هدفمندی یارانه ها و جلوگیری از افزایش قیمت از جمله تسهیلاتی است که تا پایان سال در بانک کشاورزی پرداخت می‌شود.

    جهان نجاتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سه واحد تولید شترمرغ و یک واحد کشتارگاه شترمرغ در استان با تسهیلات بانک کشاورزی در حال فعالیت هستند.

    وی بیان کرد: ۱۹هزار پایانه فروش و ۹۰ دستگاه خودپرداز بانک کشاورزی در استان فعالیت می‌کنند که بیشتر خودپردازها در روستاها قرار دارند تا بتوانند خدمات مناسبی به روستاییان ارائه دهیم.

    وی در پایان به مسئولیت های اجتماعی بانک کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی تمام هزینه های تبلیغات را به خرید لوازم التحریر و اهدا به دانش آموزان نیازمند قرار داده است. همچنین ساخت دو مدرسه در میناب و یک واحد درمانی در سرچاهان تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.