حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • درخشش هرمزگان در رویداد تولید محتوا کارگری و کارفرمایی کشور
    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۴۷
    شناسه : 6818
    بازدید 1227
    9
    دریانیوز// مُسئول کارگران و کارخانجات هرمزگان، گفت: دررویداد بزرگ تولید محتوا کارگری و کارفرمایی کشور این سازمان توانست چندین مقام مختلف را کسب کند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مُسئول کارگران و کارخانجات هرمزگان، گفت: دررویداد بزرگ تولید محتوا کارگری و کارفرمایی کشور این سازمان توانست چندین مقام مختلف را کسب کند.
    ؤامیر ارسلان شهبازی ضمن تبریک این موفقیت،بزرگ به اعضای زحمتکش تیم فضای مجازی و مردم استان هرمزگان اظهار کرد: تیم فضای مجازی استان موفق به کسب رتبه اول تولید محتوا در بخش کلیپ های موبایلی شد.
    وی در ادامه افزود: در بخش استوری موشن رتبه دوم وسوم در بخش عکس نوشته و پوستر رتبه دوم را در رویداد بزرگ تولید محتوا کارگری و کارفرمایی کشور را کسب کند.
    مسئول سازمان کارگران وکارخانجات هرمزگان، خاطر نشان کرد: این رویداد با هدف امید آفرینی و معرفی ظرفیت‌ها و خبرهای خوب که در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و پیشرفت جامعه باشد در سطح کشور برگزار شد.
    وی هدف از انعکاس و نمایش دستاوردهای ایران اسلامی در جامعه کارگری و کارفرمایی، دستاوردهایی که ما را در مسیر پیشرفت قرار داده و مسیری که دشمن سعی در بر هم زدن این مسیر و توقف ایران قوی را دارد عنوان کرد. تیم فضای مجازی کارگری و کارخانجات هرمزگان با سرپرستی عماد یگانه دوست جزء تیم های برتر فضای مجازی کشور انتخاب شد.
    لازم به ذکر است ، شرکتهای زیر در تامین محتوا در رابطه با تولیدات این رویداد از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، در بخش کلیپ های موبایلی، نیروگاه بندرعباس در بخش استوری موشن و شرکت آلومینیوم المهدی در بخش عکس نوشته و پوستر مشارکت کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.