حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دانشگاه و صنعت باید عجین شود
    ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
    شناسه : 934
    بازدید 1729
    8
    امام جمعه بندرعباس: امام جمعه بندرعباس گفت: امروز دانشگاه‌های ما باید با صنعت عجین شود و این امر موجب رشد دانشگاه و صنعت خواهد شد که لازم است با جدیت و امیدواری آن را پیگیری کنیم. ‌
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری تنسیم
    پ
    پ

    دریانیوز: امام جمعه بندرعباس گفت: امروز دانشگاه‌های ما باید با صنعت عجین شود و این امر موجب رشد دانشگاه و صنعت خواهد شد که لازم است با جدیت و امیدواری آن را پیگیری کنیم. ‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه هرمزگان اظهار داشت: مبنای هر کاری در جامعه اسلامی باید صدق باشد و علمای منطق صدق را آن‌چیزی می‌دانند که مطابق با واقع است بنابراین مسئولیت‌‌هایی که می‌پذیریم در واقع با صدق مطابق است.وی افزود: دانشگاه در حوزه‌های علمی و پژوهشی مسئولیت‌ها و ماموریت‌های مهمی دارد و طبیعتا این مسئولیت‌ها همان حقیقی است که صدق و کذب در آن‌ها تطبیق پیدا می‌کند و بنده به عنوان عضو کوچکی از دانشگاه افتخار می‌کنم بخش عمده عمر و بیش از ۲۴ سال از عمرم را در دانشگاه حضور داشته‌ام و با آشنایی که از دانشگاه دارم لازم می‌دانم از شیخی تشکر و قدردانی کنم.
    عبادی‌زاده بیان کرد: زحمات زیادی برای رشد و بالندگی دانشگاه کشیده‌اند و دانشگاه در سابق به این شکل نبود و روزهای نخستین که از داخل شهر به مکان فعلی آمدیم شرایط این چنین نبود اما با تلاش‌ها به این نقطه رسید.

    امام جمعه بندرعباس ادامه داد: امروز دانشگاه‌های ما باید با صنعت عجین شود و این امر موجب رشد دانشگاه و صنعت خواهد شد که لازم است با جدیت و امیدواری آن را پیگیری کنیم. وی عنوان‌کرد: دانشگاه‌های ما باید سنخیتی با ماموریت‌ها و فعالیت‌های استان داشته باشد و استان هرمزگان دو شاخصه در حوزه دریا و نفت دارد و جزو معدود استان‌هایی است که هم به خلیج‌ فارس و هم آب‌های آزاد دسترسی دارد و دانشگاه باید این ظرفیت‌ عظیم را رشد دهد. نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تاکید‌کرد: این مطالبه وجود دارد که در هرمزگان یک دانشگاه علوم و فنون ایجاد شود و دانشگاه هرمزگان این پتانسیل را دارد که دانشکده علوم و فنون دریایی را تبدیل به یک دانشگاه مستقل کند.به گزارش تسنیم؛ عبادی‌زاده ابراز‌داشت: نفت و پتروشیمی دیگر چشم‌انداز و پتانسیل استان هرمزگان است و خوشبختانه این ظرفیت‌ هم در دانشگاه هرمزگان وجود دارد که دانشکده نفت را به یک دانشگاه مجزا تبدیل کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.