حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • داریوش محمودی، مدیرعامل بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور شد
    ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۵۰
    شناسه : 3174
    بازدید 11292
    9
    دریانیوز // در این مراسم از زحمات حسین سلیمی به عنوان مدیرعامل پیشین تجلیل به عمل آمد و داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان منصوب و معارفه شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// طی مراسمی با حکم پیشاهنگ مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی کشور، داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید برق استان هرمزگان منصوب و معارفه شد.

    در این مراسم که ناصر اسکندری معاون راهبردی، اسماعیل نمازی مدیرکل دفتر فنی شرکت تولید نیروی برق حرارتی کشور و رضا مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان حضور داشتند، از زحمات حسین سلیمی به عنوان مدیرعامل پیشین تجلیل به عمل آمد و داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان منصوب و معارفه شد. معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور دراین مراسم، گفت: بیش از ۹۵ درصد از سهم تولید برق کشور در این شرایط بر عهده نیروگاه‌های حرارتی است.

     صنعت تولید برق حساس‌ترین بخش تولید کشور است
    وی در ادامه افزود: انتظارات زیادی از صنعت برق وجود دارد که ناظر بر عملکرد آن نیز جمعیت افزون بر ۸۰ میلیون نفر است وحقیقت آن که صنعت تولید برق، حساس‌ترین بخش تولید کشور است. ناصر اسکندری، خاطرنشان کرد:در واقع ما با یک موجود زنده به نام نیروگاه ارتباط داریم که برای پویایی و پایداری حرکت آن، نیازمند حفظ و ارتقای آمادگی آن هستیم. معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور، بیان کرد: تمامی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی وفرهنگی در کشور، وابسته به صنعت برق است که خوشبختانه خدمات مورد انتظار از این صنعت به خوبی ارائه شده و از این نظر، صنعت برق کشور، روسفید بوده است که بزرگان کشور نیز از عملکرد این صنعت رضایت دارند. اسکندری، اظهار کرد:حساسیت بخش تولید در صنعت برق از همه بخش‌های آن بالاتر است و از سویی، عملکرد مطلوب صنعت تولید برق، ناشی از حضور نیروی انسانی متخصص در این حوزه است که باید مشکلات نیروی انسانی و همکاران خود را در این بخش از صنعت بررسی و حل کنیم.

    معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور در پایان،گفت: نیروهای صنعت برق در نیروگاه‌ها در مرزهای دانش فعالیت کرده و به پیشرفت‌های قابل ملاحظه ای در زمینه ساخت داخل و تولید دست یافته اند، که حتی شاهد یک مورد قطعی برق در کشور نیستیم و این مرهون حضور متخصصان با تجربه ای است که به صورت شبانه روزی در این صنعت تلاش می کنند. گفتنی است، داریوش محمودی از نخبگان استان هرمزگان ودانش آموخته مهندسی شیمی از دانشگاه تهران، فوق لیسانس مکانیک دانشگاه هرمزگان، دکتری مکانیک از دانشگاه یزد،فوق لیسانس در رشته مدیریت اجرایی، فوق لیسانس مدیریت پروژه است. وی پیش از این معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق را برعهده داشت و دارای۲۴ سال سابقه کار در این حوزه است.نیروگاه بندرعباس با ۴ واحد بخاری و ۲ واحد گازی با ظرفیت یک‌هزار و ۳۲۰ مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب‌شرق کشور، نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان هرمزگان دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.