حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2960 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • خیرین برای تامین کولر پویش «خنکای مهربانی» یاریگرمان باشند
    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۷
    شناسه : 1351
    بازدید 1677
    9
    مسئول گروه جهادی زینبیون بندرعباس: آمنه چشم داده مسئول گروه جهادی زینبیون بندرعباس گفت : تصمیم داریم با یاری خیرین در پویش خنکای مهربانی به 110یا 313خانواده نیازمندی که کولر ندارند، کولر دهیم.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: آمنه چشم داده مسئول گروه جهادی زینبیون بندرعباس گفت : تصمیم داریم با یاری خیرین در پویش خنکای مهربانی به ۱۱۰یا ۳۱۳خانواده نیازمندی که کولر ندارند، کولر دهیم. چشم داده اظهار داشت: در پویش خنکای مهربانی که در دومین سال برگزاری آن هستیم، انتظار داریم مردم و خیرین با کمک های خودشان، یاریگرمان باشند تا بتوانیم به برنامه ای که در ذهن داریم، نائل شویم و این تعداد کولر را به خانواده‌های فاقد کولر اهدا کنیم. وی افزود: با همراهی خیرین توانسته ایم از سال گذشته برای تعدادی از نیازمندان کولر، یخچال، جهیزیه تهیه کنیم. چشم داده گفت : در سال گذشته خرید بیش از ۱۵ دستگاه یخچال، تامین بیش از ۱۵ مورد جهت جهیزیه را داشتیم و در تابستان ۱۴۰۰ در پویش خنکای مهربانی حدود ۳۰ کولر نو موتور بزرگ خریداری و به نیازمندان فاقد کولر داده شد و در سال جاری و در دومین سال پویش خنکای مهربانی تاکنون ۵ دستگاه کولر با همراهی خیرین تامین و خانواده های محروم از کولر داده شد و امیدواریم با مشارکت خیرین این تعداد بسیار افزایش یابد. همچنین ۳ دستگاه یخچال،۱۲ تخته فرش دوازده متری برای مسجد ولی عصر(عج) روستای رويدر تامین شد.

    چشم داده اظهار داشت : توزیع بیش از ۲۰۰ پکیج ارزاق در ماه مبارک رمضان (هر یک به ارزش حدود ۵۱۰ هزار تومان)، بیش از ۳۰ میلیون تومان کمک هزینه به سادات نیازمند، بیش از ۲۱ میلیون تومان هزینه جهت پرداخت بدهی نیازمندان به سوپرها مارکت ها، اطعام بیش از ۹۰۰پرس غذای گرم به کارتن‌خوابها و نیازمندان را در سال جاری داشتیم. وی پرداخت کمک هزینه درمان نیازمندان، خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند، تامین جهیزیه نیازمندان، ساخت و ترمیم خانه نیازمندان، کمک های ماهیانه به کودکان یتیم، قربانی ماهیانه گوسفند جهت توزیع بین نیازمندان، توزیع پکیجهای ارزاق به نیازمندان، پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان، پرداخت وام یا کمک بلاعوض جهت ایجاد اشتغال نیازمندان و…. را از دیگر فعالیت های این گروه جهادی خواند. چشم داده گفت: حوزه ی فعالیت گروه جهادی زینبیون در سراسر استان هرمزگان و‌گاهی خارج از استان‌ در استان های دیگر مانند استان کرمان؛ کرمانشاه و‌…. می باشد. وی گفت: نيازمندان یا خودشان با ما تماس می گیرند ویا توسط دوستان معرفی می شوند.

    وی از آبرسانی از پشت کوهها تا کپرهای مردم سیل‌زده‌ی روستای سگن در بشاگرد و ساخت ۲۰ سرویس بهداشتی با همکاری گروه جهادی مکتب امام حسن مجتبی علیه السّلام، احداث زمین ورزشی اهداء توپ و تور و لباس ورزشی، خرید یخچال مغازه جهت ایجاد اشتغال خانم بی سرپرست، توزیع بیش از هزار دست لباس نو بچه گانه و بزرگسال در استان هرمزگان و روستاهای اطراف وطولای قشم، اهدا دو کولر به جزیره زیبای هرمز برای نیازمندان، ساخت خانه برای نیازمندان،اهداء لوازم التحریر به جزیره ی قشم، توزیع بسته ی عیدانه پویش بهارمهربانی ۱۴۰۱ توزیع اسباب بازی ۱۴۰۱، توزیع بخاری برای سیل زدگان و خرید پتو سیل زدگان ایزوگام خانه سیل زدگان و پلاستیک سقف سیل زدگان، اهدای دوازده تخته فرش ۱۲ متری، توزیع ۸۰۰ کیلو سیب درختی در بندرعباس و حومه، توزیع بخاری هم ایام زلزله و هم‌سیل، بخاری سیل زدگان فین سرزه گیشان ذرتو و چند روستای ديگر را از جمله دیگر فعالیت های شان خواند.

    چشم داده گفت :لازم می دانم از همه ی عزیزانی که دراین راه به بنده یاری می‌رسانند، خصوصا خانواده ام که با صبر و حوصله خانه رو در اختیارم قرار دادن‌‌ تشکر و قدردانی کنم و از عزیزان خیری که توانائی کمک دارند عاجزانه تمنای کمک به گروه جهادی زینبیون در راستای محرومیت زدائی عزیزان مستمند دارم. چشم داده افزود: برای ساخت خانه نیازمندان نیاز به کمک مصالح فروشان در هر زمینه ای و نیروی انسانی جهادی یا با تخفیف برای نیازمندان داریم. وی از عموم مردم وخیرین خواست برای تامین کولر و یخچال نیازمندان در گرمای هوای هرمزگان یاری شان کنند تا تعداد کمتری از خانواده ها در گرما بخوابند ویا آب گرم بخورند.

    آدرس: آزادگان انتهای کوچه ۱۹ حسینیه شهید ارجمندیان
    پایگاه زینبیون. تلفن ۰۹۱۷۷۶۸۶۵۷۲ آمنه چشم داده.
    آدرس اینستاگرام: zeinabiyoun_jahadi

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.