حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • خرید ۳هزار تن لیمو از باغداران هرمزگانی
    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۰۸
    شناسه : 3929
    بازدید 1366
    12
    باهمت تعاون روستایی هرمزگان محقق شد دریانیوز: مدير تعاون روستايي هرمزگان از خريد توافقي بيش از 3 هزار تن ليمو ترش از باغداران هرمزگاني با هدف حمايت از توليدکنندگان و آرامش و رونق بازار اين محصول خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدير تعاون روستايي هرمزگان از خريد توافقي بيش از ۳ هزار تن ليمو ترش از باغداران هرمزگاني با هدف حمايت از توليدکنندگان و آرامش و رونق بازار اين محصول خبر داد.
    به گزارش خبرنگار دريا ؛ سيروس اسدپور اظهار کرد: در پي کاهش قيمت ليمو ترش و نارضايتي باغداران بمنظور حمايت از دسترنج آنها، خريد توافقي ليمو ترش در دستور کار اين شبکه مردمي قرار گرفت. وي افزود: با حمايت مجدانه تعاون روستايي در اقدامي بي سابقه ۳ هزار و ۱۰۰ تن ليمو ترش بصورت توافقي از توليدکنندگان خريداري که موجب حذف دلالان و آرامش و رونق بازار اين محصول شد. اسدپور تصريح کرد: استان هرمزگان با در اختيار داشتن بيش از ۴۶ درصدي توليد ليموي کشور و ۲ درصد توليد جهاني بايد بتواند با اين کيفيت خوب محصول در بازار جهاني متناسب با سهم توليد خود نقش آفريني کند.
    وي با اشاره به اين که سودجويي برخي دلالان موجب شده است تا سهم باغداران ليمو کار استان کمتر از ميزان مورد انتظار باشد، تصريح کرد: در پي نارضايتي کشاورزان از حضور پررنگ دلالان و قيمت پايين اين محصول، به منظور حمايت از توليد و اشتغال داخلي در سال توليد، دانش بنيان و اشتغال زايي، طرح حمايتي خريد توافقي ليمو بالاتر از قيمت بازار توسط شبکه تعاون روستايي از مردادماه سال جاري اجرا و در اقدامي بي سابقه بيش از ۳ هزار تن ليموترش از کشاورزان خريداري شده که اين ميزان خريد، رضايت کشاورزان از اين حرکت حمايتي شبکه تعاون روستايي استان را در پي داشته است.
    مدير تعاون روستايي هرمزگان با بيان اينکه شبکه تعاون روستايي با تمام توان براي خريد و فروش مناسب محصول ليمو در کنار باغداران خواهد بود، خاطرنشان کرد: با عنايت به وظيفه ذاتي و سياستهاي حمايتي سازمان تعاون روستايي، اين مهم در دستور کار اين سازمان قرار گرفت که باتوجه به حساسيت موضوع در اوايل برداشت باحضور مديرعامل سازمان مرکزي تعاون روستايي در شهرستان رودان و متعاقبا طي جلسات مشترک با مديران عامل اتحاديه هاي مرکزي و صنوف کشاورزي ونيز مشورت با نماينده مجلس در شرق استان، رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان، موضوع بررسي و براساس آخرين مذاکرات مقرر گرديد با مشارکت اتحاديه تعاون روستايي خليج فارس استان و شهرستان رودان همچنين پشتيباني اتحاديه مرکزي باغداران و صندوق تعاون روستايي ايرانيان، ليمو ترش را با قيمت ۲ هزار تومان بالاتر از عرف بازار به ازاي هر کيلوگرم ۹هزار تومان از باغداران خريداري گردد.
    وي در ادامه تصريح کرد: شبکه تعاون روستايي هرمزگان بنا به وظيفه ذاتي و قانوني خود با ايجاد و تجهيز مراکز خريد، آمادگي لازم را ايجاد و به محض مصوبه قيمت توافقي ليموترش و محل تأمين اعتبار به فوريت نسبت به خريد توافقي اقدام نمود. وي همچنين تاکيد نمود: هدف اصلي اين سازمان مردمي، ايجاد يک حرکت جهادي به منظور استفاده از همه ظرفيتهاي قانوني رفع دغدغه کشاورزان در فروش محصولات توليدي کشاورزي ميباشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.