حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • خرید تضمینی ۳۱ هزار تُن گندم در هرمزگان
    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
    شناسه : 7858
    بازدید 1235
    4
    معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان خبر داد دریانیوز// معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان، گفت: از فروردین ماه سالجاری تاکنون ۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان خرید تضمینی شده است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان، گفت: از فروردین ماه سالجاری تاکنون ۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان خرید تضمینی شده است.
    فرشید درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا گفت :سال قبل ۴۲ هزار تُن گندم تضمینی به قیمت هر کیلو گرم ۱۱ هزار و پانصد تومان و ۲۰۰ تُن دانه روغنی کلزا در استان از کشاورزان خریداری شد.وی در ادامه افزود: از فروردین ماه سالجاری تاکنون ۳۱ هزار تُن گندم از کشاورزان خرید تضمینی شده است و با توجه به افزایش سطح زیر کشت گندم در استان، امسال پیش بینی می شود ۶۰ هزار تُن گندم از کشاورزان زحمتکش خریداری شود.

    معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان حذف دلالان واسطه‌ها، تامین امنیت غذایی، حمایت از کشاورزان و… را بخشی از اهداف خرید تضمینی گندم نام برد و خاطر نشان کرد: گندم یکی از کالاهای استراتژیک و اساسی کشور است.درستکار با بیان اینکه بیشترین سطح زیر کشت گندم در منطقه طارم حاجی آباد قرار دارد، بیان کرد: اگر ۶۰ هزار تُن گندم در استان خریداری شود نیاز معادل سه ماه هرمزگان به این محصول مهم و حیاتی تامین خواهد شد.

    وی شهرستان‌های پارسیان، میناب، بستک، رودان و حاجی آباد را مراکز خرید گندم و دانه روغنی کلزا در هرمزگان‌ نام برد و گفت: در هرمزگان ۱۴ مرکز آماده خریداری هستند.معاون بازرگانی و خدمات بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان، افزود: برای خرید تضمینی دانه روغنی کلزا دو مرکز در شهرستان‌های رودان و حاجی آباد ایجاد شده و پیش بینی می‌شود امسال هزار تُن برداشت و خریداری شود که پس از آن به کارخانه‌های روغن کشی جهت فرآوری حمل می‌شود.

    درستکار در پایان با بیان اينکه چون قیمت نهایی خرید گندم از سوی دولت اعلام می‌شود، گفت: هنوز این قیمت رسما به استان اعلام نشده است و در هفته‌های آتی مشخص خواهد شد و این اداره کل جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.