حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • خدمت‌رسانی به بیش از ۲۰ هزار بیمار کرونائی
    ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۱۹
    شناسه : 1774
    بازدید 1653
    9
    سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان عنوان کرد سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به پوشش بیش از نیمی از جمعیت استان توسط سازمان تامین‌اجتماعی، همیاری این مدیریت را در پذیرش، پایش و درمان بیماران کرونا در کاهش دغدغه این بیماران به دسترسی به درمان بسیار موثر عنوان کرد؛ به گونه‌ای که بیش از ۵ هزار بیمار بستری و ۱۵ هزار بیمار سرپایی از آغاز همه‌گیری تاکنون از خدمات این مدیریت بهره‌مند شده‌اند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به پوشش بیش از نیمی از جمعیت استان توسط سازمان تامین‌اجتماعی، همیاری این مدیریت را در پذیرش، پایش و درمان بیماران کرونا در کاهش دغدغه این بیماران به دسترسی به درمان بسیار موثر عنوان کرد؛ به گونه‌ای که بیش از ۵ هزار بیمار بستری و ۱۵ هزار بیمار سرپایی از آغاز همه‌گیری تاکنون از خدمات این مدیریت بهره‌مند شده‌اند. به گزارش خبرنگار دریا ، دکتر غلامعباس مومنی افزود: بیماران از طریق ۹ مرکز درمانی تامین‌اجتماعی شامل یک بیمارستان، هشت درمانگاه و پلی‌کلینیک خدمات مورد نیاز درمانی خود را دریافت می‌کنند.

    دکتر مومنی با اشاره به خدمات تامین‌اجتماعی در دوران کرونا به ویژه در دوران پیک این بیماری، اظهار کرد: بیمارستان تامین‌اجتماعی خلیج‌فارس و تمامی درمانگاه‌های این مدیریت در سطح استان بیماران بستری و سرپایی کرونا را پذیرش می‌کردند و برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران به ویژه در پیک بیماری بخش‌های بیماران کرونا در بیمارستان افزایش یافت و ۱۰۰ تخت بستری به مجموع تخت‌ها افزوده شد. وی عنوان کرد: همچنین برای بیماران سرپایی که نیازمند درمان‌های دارویی بودند، بخش بستری موقت ایجاد کردیم و برای پایش بیماران از آن‌ها تست کووید۱۹ به عمل می‌آمد تا مردم در شرایطی که ترس و اضطراب بیماری از یک سو و دسترسی به خدمات درمانی مناسب از سوی دیگر موجب نگرانی شده بود، با آسودگی خاطر این دوران را طی کنند.

    مومنی درخصوص آمار ارائه خدمات این مدیریت به بیماران کرونا، تصریح کرد: از زمان همه‌گیری تاکنون ۵ هزار و ۱۴۸ نفر بستری و ۱۵ هزار و ۱۴۷ نفر هم به صورت سرپایی به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان مراجعه و پذیرش شدند که متاسفانه ۱۴۶ نفر فوتی داشتیم و باقی الحمدالله بهبود پیدا کردند. وی افزود: به یاری خدا و تلاش شبانه‌روز همکاران مدافع سلامت که واقعا یادآور روزهای دفاع مقدس بود و نیز با انجام واکسیناسیون فراگیر و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم، همه‌گیری کرونا در هرمزگان بسیار کاهش یافته است. سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: درحال حاضر کمتر از ۵ نفر بیمار کرونا در بیمارستان بستری هستند و نیز مراجعه بیماران سرپایی بسیار کم شده است که حاکی از کاهش چشمگیر همه‌گیری کرونا در استان و تاثیر مناسب واکسیناسیون فراگیر است. مومنی با اشاره به وضعیت دسترسی به داروهای مورد نیاز در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی، گفت: بیماران داروهای مورد نیاز خود را در مراکز بیمارستانی و سرپایی دریافت می‌کنند و علاوه بر آن دسترسی به دارو از طریق داروخانه‌های طرف قرارداد نیز میسر است. وی تصریح کرد: همچنین برای بیماران خاص نیز بخش بستری موقت راه‌اندازی کرده‌ایم و این بیماران بدون هیچ نگرانی دارو یا آمپول مورد نیاز خود را در زمان تجویز دریافت می‌کنند و دغدغه‌ای برای جست‌وجوی داروهای خود ندارند.

    سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان درخصوص آمار ارائه خدمات درمانی تامین‌اجتماعی، افزود: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۷ هزار و ۹۹۳ بیمار بستری و ۶۳۰ هزار و ۸۶۹ بیمار سرپایی از خدمات تامین‌اجتماعی بهره‌مند شده‌اند. همچنین در این سال ۸ هزار و ۳۶۴ مورد جراحی در بیمارستان و ۳هزار و ۱۰۹ زایمان انجام شده است. از سوی دیگر خدمات پاراکلینیک بیماران از جمله انجام آزمایش، سونوگرافی، رادیولوژی و سایر تصاویر تشخیصی به صورت رایگان در مراکز ملکی ارائه می‌شود. مومنی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم هرمزگان تبعه تامین‌اجتماعی هستند، تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد در ارائه خدمات به مردم انجام شود و مهمترین راهبرد تامین‌اجتماعی نیز ارتقای کیفیت و کمیت درمانی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.