حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • خدمت‌رسانی ارزشمند مدیرعامل جدید فولاد کاوه  به محرومین
    ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
    شناسه : 6329
    بازدید 1302
    11
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد دریانیوز // نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به خدمت‌رسانی های تولیت مدرسه علمیه این شهرستان به جامعه محرومین، گفت: توسط تولیت مدرسه علمیه شهرستان رودان خدمات ارزشمند و ماندگاری برای محرومین انجام شده و باید این خدمات ادامه داشته باشد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    گروه خبر // نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به خدمت‌رسانی های تولیت مدرسه علمیه این شهرستان به جامعه محرومین، گفت: توسط تولیت مدرسه علمیه شهرستان رودان خدمات ارزشمند و ماندگاری برای محرومین انجام شده و باید این خدمات ادامه داشته باشد .

    حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده، در مراسم آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در رودان، به سفارش خدمت به محرومین در قرآن اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به محرومین توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش لطف و محبتی بوده که خداوند به این مجموعه ارزانی داشته است.وی تصریح کرد: در زمان کوتاهی که شاهد حضور مهندس حسینی به عنوان مدیرعامل این شرکت بوده‌ایم شاهد خدمات ارزشمندی در حوزه خدمت‌رسانی به محرومین بوده‌ایم.

    نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: در دیداری که با مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش داشتیم، درخواست حمایت این شرکت از محرومین را دادیم که مورد استقبال مدیرعامل این مجموعه قرار گرفت.

    حجت‌الاسلام عبادی زاده افزود: شاهد آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در شهرستان رودان توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش هستیم . وی خاطرنشان کرد: این مجموعه مرتبط با بنیاد مستضعفان است و مسئولیت‌هایی در حوزه اجتماعی دارد که به طور مستقیم به محرومین خدمت می‌کنند.به گزارش ایسنا ؛ بنیاد مستضعفان نیز منتصب به دفتر مقام معظم رهبری است و رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه‌ای جهت خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفان را دارند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.