حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حمایت از کارآفرینان مهمترین راهکار برای ایجاد اشتغال است
    ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۲۲
    شناسه : 7309
    بازدید 1345
    8
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس: دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره کارستان، تقدیر از تلاش‌های کارفرمایان در زمینه ایجاد اشتغال و رفع یکی از مهمترین دغدغه‌های کشور است که توانستند در این زمینه به خوبی فعالیت نمایند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره کارستان، تقدیر از تلاش‌های کارفرمایان در زمینه ایجاد اشتغال و رفع یکی از مهمترین دغدغه‌های کشور است که توانستند در این زمینه به خوبی فعالیت نمایند.
    احمد مرادی در جشنواره تقدیر از کارفرمایان نمونه تامین اجتماعی هرمزگان افزود: خروجی این مراسمات اراده، همت و اعتمادی در سطوح مختلف کشور به وجود خواهد آورد تا گره های موجود در زمینه اشتغال را باز کند و بتوان آسیب‌شناسی خوبی در این زمینه انجام داد. مرادی بیان کرد: اگر به دنبال ایجاد یک میلیون شغل در سال هستیم باید به عملکرد کارفرمایان و کارآفرینان توجه داشته باشیم و مشکلات موجود آنها را از بین ببریم.وی خاطر نشان کرد: باید گره مشکلات حوزه کسب و کارها را پیدا و در جهت رفع آن اقدام نمود. مرادی بیان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی باعث می‌شود که بتوانیم مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها حرکت نماییم.وی اظهار داشت: اگر قانون رفع موانع تولید نیازمند بازنگری است باید بتوانیم آن را اصلاح کنیم تا یک میلیون شغل مد نظر را در کشور ایجاد نماییم.
    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در هیچ کشوری مشکلات اقتصادی آن برطرف نخواهد شد مگر اینکه بتواند مشکلات کارفرمایان و کارآفرینان را شناسایی کرده و آنها را برطرف نمود. مرادی ادامه داد: باید تلاش شود موضوعات و مشکلاتی که بین کارگران، کارفرمایان و دولت وجود دارد به خوبی حل شود و هر شخصی در هر مسئولیتی که می‌باشد در حد توان خود به حل این مشکلات کمک نماید. وی خاطرنشان کرد: اگر در استان هرمزگان تمامی مدیران و مسئولان بتوانند همگرایی که بین آنها وجود دارد را حفظ نمایند و خروجی کارهای آنها به خوبی پیش برود، گره هایی که در زمینه ایجاد اشتغال وجود دارد برطرف خواهد شد.
    مرادی اضافه کرد: حل مشکلات اشتغال و رفع موانع آن باید برای همه مسئولان استان و کشور مهم باشد و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف توسط مسئولان مربوطه برطرف شود.
    این مسئول گفت: استان هرمزگان ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند به قطب تولید فولاد و محصولات پالایشگاهی در کشور تبدیل شود و این استان بهترین نقطه برای کار و تلاش و سرمایه‌گذاری در کشور است. وی بیان کرد: با وجود ۱۲۰۰ کیلومتر ساحل در استان هرمزگان نباید حتی یک بیکار در استان وجود داشته باشد.
    مرادی اظهارکرد: مهمترین راهکار برای رفع مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال برای مردم هرمزگان حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.