حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • حل مشکل حریم ۶۰ متر دریا، هدیه‌ای به مردم بندرعباس بود
    ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۴۷
    شناسه : 6463
    بازدید 1384
    8
    شهردار بندرعباس: شهردار بندرعباس گفت: ۱۴ محله در شهر بندرعباس برای بازگشایی و طرح بازآفرینی در مرحله مطالعاتی، اجرایی و تحقق اهداف پیش بینی شده آماده شده است.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز: شهردار بندرعباس گفت: ۱۴ محله در شهر بندرعباس برای بازگشایی و طرح بازآفرینی در مرحله مطالعاتی، اجرایی و تحقق اهداف پیش بینی شده آماده شده است.
    مهدی نوبانی در بازدید از پروژه های شهری بندرعباس، اظهار کرد: حل مشکل حریم ۶۰ متر دریا، هدیه‌ای به مردم بندرعباس بود چرا که اولین خط بافت فرسوده در نوار ساحلی قرار گرفته است. شهردار بندرعباس افزود: در تمام دنیا نوار ساحلی جایگاهی برای بنای زیباترین سازه‌ها است، اما این مهم در بندرعباس محقق نشده بود که با بازشدن گره حریم ۶۰ متر دریا می‌توان به این سمت و سو حرکت کرد.
    شهردار بندرعباس بیان‌کرد: یکی از مشکلات شهر بندرعباس این بوده که در بحث معماری و شهرسازی در یک بن‌بست شرق و غرب قرار گرفته است و در راستای حل این مشکل تفاهم‌نامه‌ای با نیروی دریایی ارتش و همچنین نیروی هوایی ارتش منعقد شده است که می‌تواند این معضل را رفع و رجوع کند.
    نوبانی با بیان اینکه ۴۳ درصد از شهر بندرعباس در بافت فرسوده قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ۳۳ محله از بندرعباس در بافت فرسوده قرار دارد و ۲۵ درصد از آن بدون هیچ معماری و سازه اصولی است که بسیار خطرآفرین است.
    شهردار بندرعباس در ادامه تصریح کرد: برای ۱۴ محله از محلات بافت فرسوده بندرعباس طرح‌های بازآفرینی توسط مشاورین آماده شده است و از سال گذشته نیز طرح بازآفرینی در محله اسلام آباد آغاز شده که پیشرفت خوبی دارد و در صورت مساعدت سایر دستگاه‌های مسئول تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
    شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد: در دهه ۸۰ مصوب شده است که ۳۵۰ هکتار زمین جهت مشارکت شهرداری جهت بازآفرینی شهری به شهرداری بندرعباس تحویل داده شود که هنوز این امر محقق نشده است و خواهش داریم این اراضی سریعا به شهرداری واگذار شود.
    شهردار بندرعباس در پایان عنوان کرد: در یک‌سال گذشته اقدامات موثری در شهر بندرعباس انجام شده است و شهرداری با قدرت برای توسعه و زیباسازی شهر طبق برنامه پیش می‌رود.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “حل مشکل حریم ۶۰ متر دریا، هدیه‌ای به مردم بندرعباس بود”
    1. با سلام. شهردار محترم . بهتر نیست یه مدیر استان با شهامت اعلام کند عدم بی کفایتی مدیران و ترک فعل بوده که تاکنون این طرح اجرایی نشده و سنک اندازی نموده اند تا کنون آیا منفعت چه کسانی پشت پرده این گونه ترک فعل ها است در استان ها . در قانون مستحدثنیات ساحلی ۱۳۵۴ ، بند الف تبصره ۱ ماده ۴ قانون، مبنی بر استثنا بودن اراضی واقع در محدوده شهرها در تاریخ تصویب این قانون می باشد . یعنی داخل شهر حریم دریا محسوب نمی باشد و در ضمن وظیفه وزارت جهاد کشاورزی واحد اراضی آن موظف بوده تعین خط حریم را انجام بدهد که ترک فعل کرده و خسارت جبران ناپذیری به مردم و شهر زده است که باید از آنها شکایت کرد و خسارات عدم نفع و دیگر خسارات را از آنها مطالبه کرد تا درس عبرت باید برای دیگران.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.