حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • «حاج قاسم»  مردی به وسعت قلب تپنده ایران
    ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۴:۵۶
    شناسه : 6025
    بازدید 1393
    6
    دریانیوز // این روزها که بیش از هر زمان دیگری حرف حاج قاسم به میان است اندکی بیشتر کنجکاو می شوم و در موردش می خوانم تا به دنبال پاسخ سوالم برسم که آیا او فردی کاملا متفاوت و فراتر از همه آدمیان این روزگار بود و یا خیر؟
    ارسال توسط : نویسنده : مریم منصف منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // این روزها که بیش از هر زمان دیگری حرف حاج قاسم به میان است اندکی بیشتر کنجکاو می شوم و در موردش می خوانم تا به دنبال پاسخ سوالم برسم که آیا او فردی کاملا متفاوت و فراتر از همه آدمیان این روزگار بود و یا خیر؟

    حاج قاسم مردی به وسعت قلب تپنده ایران، مردی از میان همین آدمیان بود و در همین دنیای پر زرق و برق و پر از پستی و بلندی آمد و برای اقتدار و آرامش ایران عزیز ایستاد و ایستادگی کرد. فرمانده سلیمانی مام وطن را چنان در آغوش گرفته بود که حتی اجازه نداد در بیرون از کشور و در نزدیکی مرزهای کشور ناآرامی و تشویش رخنه کند و با تدبیر و تجربه فتنه های داعش را در نطفه خنثی می کرد، مرد میدان به صلابت به میدان آمده بود و جان بر کف به مبارزه پرداخت، چنانکه خود به تنهایی برای دشمنان نقطه خشم و غضب بود و بیگانگان سرانجام عصبانیت و ذلالت خودرا با نقشه شوم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کمی التیام بخشیدند اما آگاه نبودند که با این کار حاج قاسم بیش از پیش نه تنها به ایران بلکه به جهانیان شناسانده می شود و در سراسر کشور مکتب حاج‌قاسم بنیان گذاری می شود و این فرزندان امروز ایران عزیز همه سربازان فردا هستند و یکی از دیگری جسورترو دلاورتر و پسر یا دختر هم ندارد که ایران باید بماند برای ایرانی و من امروز و اکنون با خود می پندارم که سردار سلیمانی نه فراتر از دیگران بود و نه از جنسی متفاوت بلکه همتی والا داشت و عزمی جزم که راه درست را انتخاب کند که این راه، راه خیر است. او که همواره خود را جامانده کاروان شهدا می دانست، سالها خدمت کرد و عاقبت خود را به یاران سفر کرده اش رساند.
    سفرش خیر و مبارک.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.