حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • جلسه شورای شهر بندرعباس ناتمام ماند
    ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
    شناسه : 3891
    بازدید 1371
    4
    دریانیوز// ختم چهل و نهمین جلسه شورای شهر بندرعباس، پیش از تصمیم گیری اعضا در خصوص دستور کار جلسه، توسط رئیس شورا اعلام و بدون هیچ مصوبه ای ناتمام ماند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// ختم چهل و نهمین جلسه شورای شهر بندرعباس، پیش از تصمیم گیری اعضا در خصوص دستور کار جلسه، توسط رئیس شورا اعلام و بدون هیچ مصوبه ای ناتمام ماند.

    یعقوب دبیری نژاد، عضو شورای شهر بندرعباس پیش از بررسی اولین دستور کار چهل و نهمین جلسه شورای شهر با اخطار ماده (۲۳) آئین نامه داخلی شورا، خطاب به هیئت رئیسه گفت: متاسفانه آنچه در صحن شورا به شور و رای گیری گذاشته می شود با آنچه برای ارسال به فرمانداری صورتجلسه می گردد متفاوت است.

    وی افزود: درگذشته هم پس از تصویب بودجه این موضوع را بصورت خصوصی به هیئت رئیسه تذکر داده بودم اما بازهم شاهد تکرار این موضوع هستیم که هیئت رئیسه احترامی برای شور انجام شده در صحن قائل نیست و هرآنچه را خودش می خواهد بدون اخذ نظر سایر اعضا به صورتجلسات و مصوبات ارسالی به فرمانداری اضافه یا کم می کند.

    عضو شورای شهر بندرعباس گفت: سنگ اندازی در موضوع شهربازی و دستکاری مصوبات، شورا را به مضحکه مردم و رسانه ها تبدیل کرده است و یا برای حذف کمیسیون بانوان و تبدیل آن به کمیته، در جلسه اصلی هیچ مصوبه ای انجام نشد و حتی موضوع آن مطرح نشد اما در صورتجلسه بدون اطلاع اعضا، نه تنها کمیسیون به کمیته تبدیل شده که حتی اعضای آن را نیز بدون رای گیری، خودتان مشخص کردید.

    فاطمه جراره رئیس شورای شهر نیز با رد اظهارات دبیری نژاد، گفت: مصوبه شهربازی دقیقاً نظریه کمیسیون است. در خصوص کمیسیون بانوان هم بدلیل اینکه تعداد اعضای کمیسیون بانوان به حد نصاب لازم نرسید کمیسیون را به عنوان کمیته زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی قرار داده ایم.

    دبیری نژاد در پاسخ گفت: شما ابتدا برای تشکیل کمیسیون و سال بعد برای حذف آن بدون رای گیری و اطلاع اعضا، صورتجلسه تنظیم کرده اید، این موضوع تخلف صریح هیئت رئیسه است و بدلیل اینکه هیئت رئیسه قصد ندارد رویه خود را اصلاح کند مجبورم طبق ماده (۲۳) آئین نامه داخلی، این تخلف را در صحن علنی تذکر دهم شاید دست از این تخلفات بردارید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.