حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • جزئیات ارائه ۳۶ ساعت آموزش تابستانی به دانش‌آموزان
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۲
    شناسه : 1998
    بازدید 1598
    4
    معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش : طرح ۳۶ ساعت آموزش تابستانی برای جبران یادگیری، متناسب با نیاز دانش‌آموزان در تیر و مرداد اجرایی خواهد شد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
    پ
    پ

    دریانیوز:  معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش : طرح ۳۶ ساعت آموزش تابستانی برای جبران یادگیری، متناسب با نیاز دانش‌آموزان در تیر و مرداد اجرایی خواهد شد. مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه در مورد طرح ۳۶ ساعت آموزش تابستانی برای جبران یادگیری گفت: بعد از ۲۶ ماه آموزش غیرحضوری ناشی از شیوع کرونا، طبیعی است که آموزش حضوری در بهترین حالت ممکن دچار افت شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی با بیان اینکه پژوهش‌های داخلی و بین المللی موضوع افت یادگیری در دانش آموزان را اثبات کرده افزود: آموزش غیرحضوری حدوداً بین ۴ تا ۸ ساعت در هفته کمتر انجام می‌شود لذا ضرورت داشت که برنامه ویژه تری را در چهار عنوان درسی و با حداکثر ۳۶ ساعت آموزشی برای دانش آموزان در نظر بگیریم.

    معاون آموزش متوسطه با اشاره به اینکه تقاضای این موضوع از طرف اولیای دانش آموزان وجود داشت و طراحی و برنامه ریزی درمورد آن بر عهده ماست گفت: این ویژه برنامه آموزشی متناسب با نیاز دانش آموزان در تیر و مرداد امسال اجرایی خواهد شد. کاظمی خاطرنشان کرد: برای اجرای این برنامه‌های ویژه آموزشی، انگیزه‌های تشویقی و منابع مورد نیاز را در نظر گرفتیم تا مورد استقبال دانش آموزان بخصوص دانش آموزانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب نکردند قرار بگیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.