حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • جریمه ۲۴۰۰ میلیاردی شهرداری بندرعباس، بدلیل عدم پرداخت به موقع حق بیمه در سال های قبل
    ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
    شناسه : 7413
    بازدید 1423
    9
    یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس: دریانیوز// یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس در اولین جلسه سال 1402 این شورا با گلایه از تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه کارکنان شهرداری بندرعباس گفت: در گذشته پرداخت حقوق در شهرداری با چند ماه تاخیر انجام می شد، از زمان شروع فعالیت شورا و شهردار فعلی بندرعباس این تاخیر ها به حدود یک ماه رسیده است که کم شدن فاصله زمانی این تاخیر ها هم جای تشکر دارد و هم جای گلایه مندی.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس در اولین جلسه سال ۱۴۰۲ این شورا با گلایه از تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه کارکنان شهرداری بندرعباس گفت: در گذشته پرداخت حقوق در شهرداری با چند ماه تاخیر انجام می شد، از زمان شروع فعالیت شورا و شهردار فعلی بندرعباس این تاخیر ها به حدود یک ماه رسیده است که کم شدن فاصله زمانی این تاخیر ها هم جای تشکر دارد و هم جای گلایه مندی.

    چرا که سطح توقع ما از شهردار از همین میزان نیز خیلی بیشتر است. حداقل در تاریخ ۲۰ ساله گذشته شهرداری کسی سراغ ندارد که حقوق پرسنل یک سال متوالی بصورت منظم پرداخت شده باشد اما انتظار داریم که این اتفاق تا پایان عمر شورای ششم بیفتد. البته در پیگیری که از حوزه مالی و اقتصادی شهرداری داشتم عنوان نموده اند که در سنوات قبل برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری وام گرفته اند و قسط آن را هم نداده اند و الان همان وام ها با چندین برابر جریمه، قسط بندی شده است. همچنین حق بیمه تامین اجتماعی پرسنل در موارد متعددی پرداخت نشده یا با تاخیر بوده که در ابتدای شروع به کار شورای ششم ، اصل و جرائم آن به ۲۴۰۰ میلیارد ریال رسیده و شهرداری در حال حاضر غیر از اقساط معوقه وام های پرداخت حقوق، بصورت ماهیانه ۲۰۰ میلیارد ریال از بابت جرائم سال های قبل تامین اجتماعی ، قسط پرداخت می کند.

    عضو شورای شهر بندرعباس گفت: دلیل اصلی همه این مشکلات جذب ۶ هزار نیروی انسانی مازاد است. در حالی که در چارت سازمانی شهرداری بندرعباس کمتر از ۱۳۰۰ نفر نیرو تعیین شده است به همین دلیل در حال حاضر جلوی جذب هرگونه نیروی انسانی در شهرداری گرفته شده است تا وضعیت فعلی ساماندهی شود.

    دبیری نژاد گفت: این تعداد نیرو به هر دلیل و بهانه ای که جذب شده اند، شورا و شهرداری فعلی وظیفه دارد به گونه ای برنامه ریزی نماید که برای خدمات دهی مناسب به شهروندان، بهره وری و کارایی این نیروها افزایش یابد و یکی از اصول این امر پرداخت به موقع حقوق ها و همچنین ایجاد عدالت در پرداخت ها است، چرا که در حال حاضر کارکنان دارای احکام کارگری، مبلغی حدوداً ۷۰ درصد بیش از احکام کارمندی حقوق دریافت می کنند، در حالی که در بعضی بخش ها مانند آتش نشانی وظایف محوله آنها یکی است. همچنین در عیدی پایان سال که برابر مصوبه هیئت دولت، بخش احکام کارمندی حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان دریافتی داشتند این رقم در احکام کارگری حدود ۱۲ میلیون تومان است. لذا در نظر گرفتن پاداش ۵ میلیون تومانی برای پرکردن این شکاف کافی نیست و لااقل برای پاداش پایان سال باید مبلغ بالاتری در نظر گرفته شود که این شکاف ده میلیون تومانی را برای احکام کارمندی پر نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.