حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • جایگاه موتورسیکلت‌ها به مدار خدمت بازگشت
    ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۵۵
    شناسه : 2482
    بازدید 1551
    7
    بعد از درج یادداشتی با عنوان «گالن‌ها همچنان از بنزین پر می‌شود» در دوم تیر ماه سال جاری در روزنامه دریا و گلایه از عدم به کارگیری نازل‌ ویژه موتورسیکلت در یکی از پمپ بنزین‌های شهر بندرعباس، اکنون شاهد هستیم که این نازل به مدار خدمت‌رسانی بازگشته و به موتورسیکلت‌ها ارائه خدمت می کند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: بعد از درج یادداشتی با عنوان «گالن‌ها همچنان از بنزین پر می‌شود» در دوم تیر ماه سال جاری در روزنامه دریا و گلایه از عدم به کارگیری نازل‌ ویژه موتورسیکلت در یکی از پمپ بنزین‌های شهر بندرعباس، اکنون شاهد هستیم که این نازل به مدار خدمت‌رسانی بازگشته و به موتورسیکلت‌ها ارائه خدمت می کند. در این یادداشت از عدم ارائه خدمات نازل‌ ویژه موتورسیکلت گلایه کرده بودیم که از این نازل برای پر کردن گالن‌ها توسط افراد مختلف استفاده می‌شود اما برای موتورسیکلت داران خدمتی ارائه نمی‌کرد و موتورسیکلت‌ها مجبور بودند از نازلی که برای خودروها تعبیه شده‌است استفاده نمایند که این امر موجب شده بود صف‌های طولانی در این جایگاه به وجود بیاید. اما اکنون شاهد هستیم که نازل ویژه موتورسیکلت در حال ارائه خدمت به موتورسیکلت داران است و نازل‌های ویژه خودروها باز در اختیار خودروها قرار گرفته و از این جایگاه‌ها سوختگیری می‌کنند.

    این موضوع باعث شده‌است که روند سوخت‌گیری خودروها و موتورسیکلت‌ها افزایش یابد اما خرابی برخی دیگر از نازل‌ها، در ارائه خدمات جایگاه‌ها تاثیرگذار بوده و روند خدمت رسانی را کند می‌کند. یکی از معضلات استان هرمزگان گرمای هوا و شرجی بالای این استان است که باعث شده امکانات با سرعت بیشتری فرسوده شده و عمر مفید آنها کاهش یابد. این مسئله هزینه هایی را برای افراد دربردارد و نیاز است که در این مورد شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تمهیدات ویژه‌تر و تسهیلات مورد نیاز برای جایگاه‌داران را ارائه نماید تا آنها بتوانند امکانات جایگاه‌های خود را به موقع سرویس کرده و در صورت خرابی بتوانند جایگزین مناسب برای آنها قرار دهند چرا که حتی خراب بودن یک نازل در روند ارائه خدمات تاثیرگذار است. در این زمینه جایگاه‌داران نیازمند حمایت از سوی مسئولان ذی‌ربط هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.