حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از طریق سامانه متمرکز
    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
    شناسه : 6771
    بازدید 1319
    9
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان خبر داد: دریانیوز// مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از طریق سامانه متمرکز آغاز شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از طریق سامانه متمرکز آغاز شد.
    عباس اکبری افزود: سامانه متمرکز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی که هر یک از بازنشستگان تأمین‌اجتماعی می‌توانند شخصاً و بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ میلیون تومانی در این سامانه ثبت‌نام کنند، از ۲۰ بهمن لغایت ۳۰ بهمن، از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار گرفت.
    اکبری خاطرنشان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه سازمان تأمین‌اجتماعی در این مرحله به بازنشستگان واجد شرایط سراسر کشور پرداخت می‌شود و برای هر شهرستان متناسب با تعداد بازنشستگان، سهمیه مشخصی تعیین شده و در هر شهرستان تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت‌نام فراهم خواهد بود.
    وی اظهارداشت: با توجه به محدودیت منابع و وجود متقاضیان فراوان برای دریافت تسهیلات؛ بازنشستگانی که سن آنها حداقل ۵۰ و حداکثر ۷۸ سال است و دارای حداقل دو فرزند تحت‌تکفل هستند و طی دو سال گذشته نیز از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نکرده‌اند، در این مرحله امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.
    اکبری بیان کرد: متقاضیان باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir از پیش ثبت‌نام کرده باشند و داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و فراهم بودن امکان قانونی کسر اقساط براساس شرایط حقوق دریافتی از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات اعلام شده است.
    وی عنوان کرد: این سامانه تا پایان روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه برای ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات فعال خواهد بود.
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان اظهارکرد: متقاضیان این تسهیلات لازم است در مدت زمانی مشخص‌شده، پس از ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی، در منوی مستمری‌بگیران گزینه ثبت درخواست تسهیلات را انتخاب نمایند.
    اکبری ادامه داد: متقاضیان این تسهیلات برای اطلاع بیشتر از جزییات شرایط و نحوه ثبت‌نام می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.