حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • توزیع ۸ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان محروم هرمزگان
    ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
    شناسه : 4743
    بازدید 1417
    14
    پویش مشق احسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان کلیدخورد دریا نیوز// بنیاد 15 خرداد نیز در طرح مثبت 3 برای ترویج افزایش جمعیت و فرزندآوری به خانواده هایی که فرزند سوم و چهارم بدنیا آورده اند ، بسته های حمایتی ارسال می‌کند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // آیین پویش ملی «مشق احسان» جهت اهدای ۸هزار بسته نوشت افزار به ارزش دومیلیارد و۴۰۰میلیون تومان به دانش آموزان مناطق کم برخوردار هرمزگان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

    منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: ارزش هر بسته شامل کیف، دفتر و…، ۳۰۰هزار تومان است که توسط گروه های جهادی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود . دانشمند گفت: ازطرفی دیگر از ۱۱۱پروژه عمرانی اجرا شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان در استان که قبلا ۶۸ مدرسه را در استان احداث کرده ایم، روز یکشنبه نیز ۱۱مدرسه با۲۹ کلاس درس با اعتبار ۳۹میلیارد و۳۰۰میلیون تومان در بشاگرد، بندرعباس، حاجی آباد و رودان بامشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان ساخت وتحویل گردیده که این مراسم بصورت کشوری با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، وزیر آموزش و پرورش، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور و در استان نیز با حضور معاون عمرانی استاندار هرمزگان برگزار شد.وی به پویش ماه ابریشم برای حمایت از ۷۰۰دانش آموز مستعد بی بضاعت در استان در آستانه کنکور اشاره کرد وگفت: به هر دانش آموز بسته کمک آموزشی مجازی ومکتوب و… به ارزش ده میلیون تومان برای شرکت در کنکور اختصاص می دهیم.

    دانشمند افزود: بنیاد ۱۵ خرداد نیز در طرح مثبت ۳ برای ترویج افزایش جمعیت و فرزندآوری ، به خانواده هایی که فرزند سوم و چهارم بدنیا آورده اند، بسته های حمایتی ارسال می‌کند. وی از اجرای طرح خانه احسان در روستاها ومحلات حاشیه نشین و آسیب پذیر استان خبر داد. مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: این ستاد در حوزه راه‌سازی، عمرانی، معیشتی، آبرسانی و… در مناطق محروم و کم برخوردار استان مشارکت دارد. آرش رضایی مدیرکل فنی استانداری هرمزگان نیز از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بدلیل اجرای طرح های فرهنگی، عمرانی و… در مناطق مختلف استان و بخصوص طرح های توسعه ای در هرمز قدردانی کرد. امیریان معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان نیز اجرای اینگونه برنامه ها و حمایت از دانش آموزان را در راستای عدالت آموزشی در استان خواند وگفت: برخی از دانش آموزان بدلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه کتاب و تامین نوشت افزار و کیف وکفش در استان مجبور به ترک تحصیل می شوند که برخی از این خانواده ها به ستاد اجرایی هم مراجعه می کنند.وی بر فرهنگ سازی جهت کمک رسانی به محرومین توسط نهادهای انقلابی و… تاکید کرد. امیریان از راه اندازی دومدرسه جهت تولید و مهارت افزایی به عنوان پایلوت در سال جاری در استان باهمکاری آموزش و پرورش و حمایت از دانش آموزان پشت کنکوری در پویش ماه ابریشم خبرداد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.