حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2977 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • توزیع ۶ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی
    ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
    شناسه : 7616
    بازدید 1293
    7
    به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان؛ دریا// مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان از توزیع 6 هزار و 400 بسته معیشتی برای نیازمندان و مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : دریا منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریا// مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان از توزیع ۶ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان و مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد.

     

    مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان از توزیع ۶ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان و مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد.

    منوچهر دانشمند صبح امروز در رزمایش همدلی و احسان که در بندرعباس برگزارشد، عنوان اظهار گرد: با توجه به فرار رسیدن عید سعید فطر به همت گروه‌های جهادی تعدادی از خانواده های نیازمند را در مناطق کمترتوسعه یافته استان شناسایی کنیم.

    وی در ادامه با بیان اینکه طی این اقدام ۶۴۰۰ بسته معیشتی تهیه شده است، افزود: که این بسته ها شامل ۱۱ قلم کالای ضروری معیشت، به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بوده و از امروز در بخش های کمترتوسعه یافته استان شروع به توزیع این بسته ها خواهدشد.

    مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان هرمزگان با اشاره به اینکه این ستاد در این  ایام توزیع مواد پروتئینی از جمله گوشت و مرغ را نیز صورت گرفته است.

    دانشمند در بخش دیگری از سخنان خود به مزارع پرورش آبزیان پرداخت و بیان کرد: در هرمزگان  تحقیقاتی در زمینه تکنولوژی آبزیان نیز صورت گرفته که بتوان مزارع پرورش آبزیان را از مسیر سنتی خارج و بادفع آفات و افزایش بازدهی به نتیجه و پیشرفتی مطلوب در زمینه پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو دست یافت.

    وی ابراز کرد: از سایر برنامه‌های این ستاد توجه به تکنولوژی کشاورزی است که بتوان بازدهی تولید مزارع کشاورزی و گلخانه ای را افزایش داد.

    مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان دایر شدن خانه های احسان درجهت رفع آسیب های اجتماعی درمحلات مختلف از سایر اقدامات این ستاد در حوزه ایجاد مهارت برای دانش آموزان عنوان کرد.

    دانشمند در پایان از نماینده ولی فقیه در استان ، استاندارهرمزگان، دستگاه های اجرایی، گروه‌های جهادی و رسانه ها به پاس همکاری و همراهی صمیمانه تشکر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.