حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • توزیع ۵۸۰۰ بسته معیشتی در هرمزگان
    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۷
    شناسه : 1043
    بازدید 1745
    7
    مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دریا عنوان کرد مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان از توزیع 5800بسته معیشتی در هفته های آتی در استان خبرداد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان از توزیع ۵۸۰۰بسته معیشتی در هفته های آتی در استان خبرداد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ منوچهر دانشمند افزود: این بسته های معیشتی که شامل اقلامی نظیر برنج،روغن،رب گوجه،حبوبات، ماکارونی و… است که توسط گروه های جهادی بین نیازمندان در سطح استان توزیع می شود.دانشمند اظهار داشت : در ماه مبارک رمضان ۵۰هزار پرس غذای گرم نیزدر استان توسط گروه های جهادی همکارستاد اجرایی پخته و بین نیازمندان توزیع شد. وی خاطرنشان کرد:همچنین بیش از ۳۰دستگاه یخچال به
    خانواده های محروم فاقد یخچال اهدا شد.

    وی توزیع منبع آب ۵و۱۰هزار لیتری و۵۰۰لیتری در برخی از روستاهای شرق استان را از دیگر اقدامات این نهاد انقلابی خواندوافزود:قبل از ماه مبارک رمضان خدمات دندانپزشکی را در محله کوی ملت بندرعباس و شهرستان های بستک و جاسک برای محرومان داشتیم وبعد از ماه مبارک رمضان این خدمات دندانپزشکی را در روستاهای محروم استان داریم.مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره) استان هرمزگان افزود: با تفاهمنامه ای که با بانی مسجد موقوفه ناصری داشتیم، در مناطق مدنظرشان دندانپزشکان به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

    وی گفت: در بخش فرهنگی محلات با مشارکت شهرداری تا ۱۰۰میلیون تومان برای ساخت مسجد در محله نظری میناب کمک می کنیم. دانشمند از کمک ۱۰۰میلیون تومانی برای تعمیرات منازل آسیب دیده در زلزله بستک خبرداد و افزود: در زلزله سال گذشته فین وتوابع ۲۲کانکس توسط بنیاد احسان به اداره کل نوسازی مدارس تحویل داده شد و امسال نیز ۲۴میلیارد تومان برای استانداردسازی و بازسازی مدارس توسط بنیاد برکت در این منطقه پرداخت می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.