حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تمام ظرفیت های شهرستان در اجرای طرح ملی یک میلیارد نهال استفاده می‌شود
    ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۱۸
    شناسه : 7438
    بازدید 1345
    7
    فرماندار بندرخمیر: دریانیوز// فرماندار شهرستان بندرخمیر در دیدار با کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور و وزیرجهاد کشاورزی کاشت یک میلیارد اصله نهال در دستور کار قرار گرفته است و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده خواهد شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// فرماندار شهرستان بندرخمیر در دیدار با کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور و وزیرجهاد کشاورزی کاشت یک میلیارد اصله نهال در دستور کار قرار گرفته است و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده خواهد شد.
    به گزارش خبرنگار دریا، میرهاشم خواستار با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای ارائه شده، میزان تولید کربن در کشور بالا است گفت: میزان تولید کربن باید با اجرای طرح های مختلف کاهش یافته و میزان ترسیب کربن افزایش یابد. خواستار با اشاره به تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال طی چهار سال در کشور، بیان کرد: این برنامه جزء سیاست‌های سازمانی بوده و دولت بدنبال اجرایی شدن این طرح است.


    وی بیان کرد: چالش‌هایی همچون فرسایش خاک، فرونشست زمین، سیل و خشکسالی علاوه بر خسارت وارده بر تاسیسات اقتصادی، راه‌ها و اراضی کشاورزی، ضربات جبران ناپذیری بر تمدن‌های بشری داشته است و این معضلات و مشکلات و اقداماتی که منابع‌طبیعی برای کاهش اثرات خسارت زا انجام می‌دهد باید به افکار عمومی و مردم و مسئولین اطلاع‌رسانی شود.
    خواستار همچنین در خصوص حفاظت از منابع طبیعی گفت: حفاظت از انفال، اساسی‌ترین و مهمترین وظیفه منابع طبیعی است و برای محقق شدن این امر نیازمند مشارکت آحاد مردم جامعه هستیم. وی عنوان کرد: در زمینه مشارکت باید معیشت و اقتصاد مردم را با منابع طبیعی گره زد و مردم را به سمت حفظ منابع طبیعی و استفاده اصولی و فنی از آن تشویق کرد. فرماندار بندرخمیر بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت، همکاری و تعامل ساکنین بومی مناطق در حفظ و نگهداشت منابع طبیعی تاکید و خاطرنشان کرد: منابع طبیعی و محیط زیست متعلق به خود مردم است و برنامه ریزی‌ها بایستی به گونه‌ای باشد تا مردم را با طبیعت آشتی دهیم و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را به مردم بسپاریم.
    میرهاشم خواستار بر نقش غیر قابل انکار برنامه ریزی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای احیای منابع آب و خاک و مبارزه با بحران‌هایی از قبیل خشکسالی و آتش سوزی تاکید کرد وگفت: اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، ترویجی و اطلاع رسانی، بهترین رویکرد حفظ منابع طبیعی و صرفه جویی‌های اقتصادی در این حوزه است.
    حسن کشت گر رئیس اداره منابع طبیعی نیز ضمن تشکر از حمایت های فرماندار و مجموعه تحت مدیریت شان، مشارکت مردم در زمینه حفاظت از منابع طبیعی را مهم دانسته و در سال جدید ترویج و فرهنگ سازی را از اولویت های مهم این اداره برشمرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.