حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تمام توان خود را برای رشد هرمزگان بکار گیرید
    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۲۹
    شناسه : 3343
    بازدید 1465
    4
    استاندار هرمزگان خطاب به مدیران دستگاه‌های دولتی : استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه تحقق و اجرای طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به هرمزگان سبب پیشرفت توام با عدالت استان خواهد شد گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی تمام توان خود برای به نتیجه رسیدن طرح‌های رشد استان را به کار گیرند .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه تحقق و اجرای طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به هرمزگان سبب پیشرفت توام با عدالت استان خواهد شد گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی تمام توان خود برای به نتیجه رسیدن طرح‌های رشد استان را به کار گیرند . به گزارش خبرنگار دریا، به رياست مهدی دوستی استاندار هرمزگان جلسه بررسی و پایش پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به هرمزگان برگزار شد. در این جلسه مدیران ۱۱ دستگاه‌ اجرایی که در سفر رئیس جمهور بیشترین و مهم‌ترین پروژه‌های مصوب را داشتند به ارائه گزارش در خصوص آخرین روند اجرای پروژه‌ها و دریافت اعتبارات و تسهیلات پرداختند.مطابق برنامه ریزی صورت گرفته بخشی از این مصوبات سفر قرار است در هفته دولت سال جاری و بخش دیگر در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده و به مردم شریف استان تقدیم شود.

    در این جلسه دوستی تاکید زیادی بر تسریع روند اجرای پروژه‌های رشد استان در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و گازرسانی به شرق و غرب استان داشت و این پروژه‌ها را مهم‌ترین طرح‌های دولت برای توسعه متوازن استان برشمرد.وی تصریح کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلفند از تمام ظرفیت خود و مجموعه تحت نظرشان برای تسریع در تکمیل و به نتیجه رسیدن پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به کار بگیرند.وی با تاکید بر اهمیت همه پروژه‌های مصوب سفر گفت: یکی از مهم‌ترین مصوبات گازرسانی به شرق استان است که مبنای توسعه منطقه و سپس استقرار صنایع سنگین در شرق استان خواهد بود.گفتنی است در سفر دی ماه سال ۱۴۰۰ آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری به هرمزگان در مجموع ۱۶۴ طرح مهم و ۴۹ هزار میلیارد اعتبار و تسهیلات برای توسعه استان به تصویب رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.