حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • تلاش می‌کنیم خدمات ارزنده درمانی را به مردم ارائه کنیم
    ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۲۴
    شناسه : 2805
    بازدید 1374
    6
    سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان: دکتر غلامعباس مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی با حضور در نماز جمعه اهل سنت بندرعباس پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر سخنرانی کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: دکتر غلامعباس مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی با حضور در نماز جمعه اهل سنت بندرعباس پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر سخنرانی کرد.  به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان؛ سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با تبریک هفته تأمین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی در دو بخش بیمه‌ای و درمانی فعالیت می‌کند. دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تامین اجتماعی در بخش درمانی به دو صورت درمان مستقیم و غیر مستقیم به مردم ارائه خدمت می کند. مومنی اظهارداشت: در درمان مستقیم خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان ارائه می‌شود. وی اضافه کرد: در استان هرمزگان سازمان تامین اجتماعی دارای ۹ مرکز درمانی ملکی است که خدمات درمانی را به جامعه هدف در این مراکز به صورت رایگان ارائه می‌کند. وی به مراکز درمانی ملکی این مدیریت اشاره و خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان یک بیمارستان، یک پلی کلینیک و هفت درمانگاه عمومی و تخصصی در حال ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی و دیگر مردم هستند. دکتر مومنی اظهار داشت: علاوه بر مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی، در استان هرمزگان ۶۰۶ مرکز طرف قرارداد با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هستند که خدمات درمانی را به بیمه شدگان ارائه می‌کنند.

    مومنی به مراکز طرف قرارداد این مدیریت در استان اشاره و عنوان کرد: در هرمزگان ۲۲ بیمارستان، ۱۸۷ پزشک، ۱۴۷ داروخانه، ۶۳ آزمایشگاه، ۲۸ رادیولوژی، ۲۴ سونوگرافی، ۳۵ فیزیوتراپی، دو سنگ شکن، پنج ام‌آرآی، سیزده سی‌تی‌اسکن، ۲۲ دی کلینیک، ۴۴ درمانگاه و ۳۴ مرکز دیگر با سازمان تامین اجتماعی همکاری دارند.  وی به کسب رتبه برتر بیمارستان خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در ارزیابی عملکرد بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، بیمارستان خلیج‌فارس طی این ارزیابی‌ها توانست رتبه برتر را کسب نماید.  سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان درخصوص درمان بیماران کرونایی در بیمارستان خلیج‌فارس نیز خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، بیمارستان خلیج‌فارس یکی از بیمارستان‌هایی بود که پذیرش بیماران کرونایی در آن انجام شد و کادر درمان و پرسنل بیمارستان برای درمان این بیماران زحمات زیادی کشیدند. مومنی اظهارداشت: از آغاز همه‌گیری این بیماری در کشور، ۲۰ هزار و ۴۴۹ مراجعه بیماران قطعی و مشکوک کووید ۱۹ به بیمارستان خلیج‌فارس انجام شده است که از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۶۳ مراجعه به صورت سرپایی و ۵ هزار و ۱۸۶ مورد بستری شدگان قطعی و مشکوک در این بیمارستان بوده‌است.

    وی اظهار کرد: در این مدت تعداد زیادی از پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان و مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان به بیماری کووید۱۹ مبتلا شدند. مومنی ادامه داد: در این مدت ۲۰۳ پرستار و بهیار، ۱۷۰ نفر کادر اداری و مالی، ۱۳۵ نفر کار نیروی خدمات، ۱۱۱ نفر کاردرمانی و ۴۷ پزشک از زمان شیوع این ویروس در بیمارستان خلیج‌فارس و دیگر مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به آن مبتلا شدند.  وی با اشاره به اینکه بیمه نقش مهم و بسزایی در زندگی مردم دارد عنوان کرد: بیمه تامین اجتماعی اکنون در زمینه درمانی و آینده در بازنشستگی و از کار افتادگان به کمک مردم می‌آید و به آنها ارائه خدمت می‌کند.  سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: در حال حاضر بیش از نیمی از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی قرار دارند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.  دکتر مومنی در پایان با اشاره به ارتقای خدمات در بخش درمانی تامین‌اجتماعی به مردم استان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در بخش بیمه درمانی تامین‌اجتماعی، با توجه به منویات مقام معظم رهبری و در راستای شعار دولت خدمتگزار ، خدمات ارزنده درمانی را به مردم ارائه کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.