حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تلاش برای رفع دغدغه های مالیاتی بازرگانان قشم
    ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
    شناسه : 4889
    بازدید 1445
    13
    مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان خبر داد: مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان از تلاش برای رفع دغدغه های مالیاتی فعالان اقتصادی قشم خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان از تلاش برای رفع دغدغه های مالیاتی فعالان اقتصادی قشم خبر داد.

       
    به گزارش خبرنگار دریا؛ رضا آخونده زاده مدیر کل امورمالیاتی هرمزگان در دیدار با نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، نائب رئیس کمیسیون انرزی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان بازرگانان قشم، اظهار داشت: بازرگان دارای کارت بازرگانی، مجوز وارد کردن کالا از خارج مرزها به سرزمین اصلی را دارند و بر این اساس مشمول قانون مالیات های مستقیم می شوند.

    آخوند زاده با بیان اینکه فعالین اقتصادی در جزیره قشم  بر اساس قانون به دلیل عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی در سه سال متوالی در سال های گذشته، مشمول مشوقات و بخشودگی نمی شوند ، ادامه داد:  در راستای رفع دغدغه های مالیاتی فعالین اقتصادی در قشم مذاکراتی با سازمان امور مالیاتی صورت گرفته که پس از اخذ موافقت به فعالین اقتصادی اطلاع رسانی می گردد.

    دراین نشست پس از بیان صحبتهای نماینده بازرگانان قشم در خصوص مشکلات و مسایل مالیاتی بازرگانان قشم، مدیر کل امورمالیاتی هرمزگان قول مساعد داد در اسرع وقت موانع و مشکلات مالیاتی بازرگانان قشم را بررسی و پیگیری نماید.  

    نماینده مردم بندرعباس، قشم،ابوموسی و حاجی آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون انرزی مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت:  بخش خصوصی با نگاه ملی خود ایجاد اشتغال در استان را به همراه دارد  و در این راستا  می طلبد که مورد حمایت قرار گیرند و دغدغه های آنان رفع گردد.

    احمد مرادی  با بیان اینکه ارتباط خوب و  موثری بین اداره کل امور مالیاتی و فعالین اقتصادی استان برقرار است،  اظهار داشت: با توجه به تسلط مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان بر قوانین مالیاتی و برخورد خوبی که با مودیان و فعالین اقتصادی دارند، می طلبد که بر اساس قوانین مالیاتی دغدغه ها و مشکلات بازرگانان جزیره قشم رفع گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.