حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تقدیر از رئیس مجمع خیرین منابع طبیعی هرمزگان
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۹
    شناسه : 2076
    بازدید 1864
    5
    توسط سرپرست منابع طبیعی بندرخمیر انجام شد سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر از رئیس مجمع خیرین منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان تقدیر کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر از رئیس مجمع خیرین منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار دریا؛ حسن کشت‌گر سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر با حضور در روستای کرمران این شهرستان از خدمات و زحمت‌های عزیزی رییس مجمع خیرین منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان تقدیر کرد. سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر در این باره گفت: خیرین نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های هر اداره و نهادی دارند.حسن کشت‌گر افزود: هر کاری که با مشارکت مردم و خیرین انجام شود نتایج بهتری به همراه خواهد داشت چرا که مردم خود را در اجرای آن کار و پروژه سهیم می‌دانند.

    کشت‌گر خاطرنشان کرد: خیرین منابع طبیعی و آبخیزداری در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در سطح استان انجام داده‌اند که نمونه موفق آن، اجرای طرح‌های آبخیزداری است. وی عنوان کرد: در منابع طبیعی از ظرفیت خیرین در بخش‌های مختلف از جمله احداث سازه‌های آبخیزداری، احداث بوستان‌های روستایی، ترویج، حفاظت و حمایت از منابع طبیعی و آبخیزداری استفاده می‌شود. کشتگر به استفاده از ظرفیت خیرین علمی اشاره کرد و گفت: در منابع طبیعی از ظرفیت خیرین علمی با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه ترویج و حفاظت از منابع طبیعی استفاده می‌شود. قابل ذکر است؛ کشت‌گر در بازدید از سازه آبخیزداری روستای کرمران از عزیزی رییس مجمع خیرین منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان تقدیر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.