حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تقدیرمدیرکل بهزیستی از رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان
    ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۲۱
    شناسه : 4043
    بازدید 1317
    5
    دریانیوز // مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در دفترکار محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان از همکاری ، همراهی و حمایت های ویژه وی قدردانی کرد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز // مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در دفترکار محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان از همکاری ، همراهی و حمایت های ویژه وی قدردانی کرد.

    سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در دفتر کار محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان و از خیرین بنام استان حضور یافت و با اهدای تابلوی دست ساخته هنرمندان توانخواه استان ، از همراهی و همکاری وی با اداره کل بهزیستی استان در خدمت رسانی به محرومین و افراد دارای معلولیت و توجه ویژه به جامعه هدف قدردانی کرد.

    سامیه جهانشاهی در این دیدار نقش نیکوکاران و خیراندیشان در توانمندسازی مددجویان بهزیستی را غیرقابل انکار و شایان تقدیر، توصیف کرد و گفت : خیرین بازوان توانمند بهزیستی هستند و سهم مهمی در رفع مشکلات گروه‌های هدف این سازمان دارند .وی با اشاره به خدمات بسیار متنوع بهزیستی و منابع محدود عنوان کرد : سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان تخصصی و حمایتی دارای وظایف متعددی در حوزه‌های اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری ، مسکن و اشتغال با جامعه هدف گسترده است اما خیراندیشی نیکوکاران ، همواره کمک حال ما بوده و این بزرگواران در هر شرایطی حامی و همراه بهزیستی و جامعه هدف آن هستند که انصافا باید قدردان خدمات و نیکوکاری‌های آنان باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.