حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تسریع در انتقال پرونده‌های مالیاتی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ هرمزگان
    ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۲۷
    شناسه : 3862
    بازدید 1328
    9
    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان خبرداد دریانیوز // صورت های مالی بانک های دولتی منتشر و در معرض عموم قرار خواهد گرفت.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان گفت: تلاش ها در راستای انتقال پرونده‌های مالیاتی و حساب‌های بانکی و قراردادهای بیمه‌ای بنگاه‌های اقتصادی بزرگ به هرمزگان در جریان است.

    مهدی دسینه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان، با بیان اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی وظایف فرابخشی دارد و این امر نشانگر جایگاه و اهمیت خاص این وزارتخانه است، افزود: با توجه به دستور رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مبنی بر شفافیت عملکرد بخش های مختلف اقتصادی کشور صورت های مالی بانک های دولتی منتشر و در معرض عموم قرار خواهد گرفت.نماینده وزیر اقتصاد در هرمزگان با اشاره به جایگاه بانک ها در پرداخت وام های تبصره ۱۸ بند الف قانون بودجه، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در کاهش نرخ بیکاری، تورم و تسهیل رشد اقتصادی در استان از مدیران بانک ها می‌خواهم در زمینه جذب کامل اعتبارات استان همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

    دسینه با بیان اینکه ساختار بودجه کشور از نفت به سمت مالیات در حرکت است و هرمزگان در زمینه وصول مالیات جزو پنج استان اول کشور است، عنوان کرد: این موضوع نشانگر نقش اقتصادی هرمزگان در ایران است.وی ادامه داد: تلاش ها در راستای انتقال پرونده‌های مالیاتی و حساب‌های بانکی و قراردادهای بیمه ای بنگاه های اقتصادی بزرگ به هرمزگان در جریان است و استاندار و دستگاه‌های نظارتی مکاتبات لازم در این زمینه را انجام داده‌اند و پیگیری‌های لازم از طریق وزارت اقتصاد در شرف انجام است. نماینده وزیر اقتصاد در استان هرمزگان در پایان ضمن تحلیل نسبت مصارف و منابع بانک‌های استان، خواهان افزایش مجموع این نسبت در استان و نزدیک شدن این شاخص به میانگین کشوری شد و از مدیران بانک های استان خواست در این راستا تلاش لازم را داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.