حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تسریع  درقطعه بندی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن
    ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۲۳
    شناسه : 5659
    بازدید 1315
    8
    استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن تاکید کرد دریانیوز// امین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به جز در دو شهرستان مسئله ای وجود ندارد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// شورای مسکن به ریاست استاندار هرمزگان با دستورکار پایش طرح نهضت ملی مسکن با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط و ارتباط وبیناری فرمانداران برگزار شد .
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ در این جلسه که به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانداران گزارشات خود از وضعیت ثبت‌نام‌ها، تفکیک و واگذاری زمین‌ها را ارائه دادند.

    مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این جلسه عمل به وعده واگذاری زمین مطابق آنچه در سفر به شهرهای مختلف و آیین کلنگ زنی اعلام شده را الزامی برشمرد و گفت: تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به جز در دو شهرستان مسئله ای وجود ندارد اما مهم توجه به ایجاد زیرساخت ها زمان واگذاری زمین است. وی با تاکید بر آینده نگری در بحث تخصیص زمین افزود: قطعه بندی زمین‌ها نیز اهمیت دارد و بر همین اساس در شهرهایی که محدودیت زمین نداریم تاکید بر ساخت منازل مسکونی بصورت یک یا دو طبقه است .

    استاندار هرمزگان تصریح کرد: از امروز باید تشکیل پرونده‌های فیزیکی ثبت نام شدگان دارای شرایط کامل در همه شهرستان‌ها فراخوان داده شود و در جلسه آتی گزارش آماری پرونده‌های تشکیل شده به تفکیک هر شهرستان نیز ارائه شود. دوستی گفت: برای تسریع در کار و عدم اختلال در مسیر تشکیل پرونده فیزیکی، فرمانداران موظف هستند به ادارات شهرستانی راه و شهرسازی کمک کرده و نیروی انسانی مورد نیاز را تامین کنند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.