حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • تردد مسافران نوروزی از بندر لافت به پل شبانه‌روزی است
    ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۴۲
    شناسه : 7254
    بازدید 1251
    7
    دریانیوز// مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تعداد ایستگاه‌های همیار ناجی در بنادر و اسکله‌های مسافری و گردشگری این جزیره را شامل ۱۸ ایستگاه اعلام کرد .
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تعداد ایستگاه‌های همیار ناجی در بنادر و اسکله‌های مسافری و گردشگری این جزیره را شامل ۱۸ ایستگاه اعلام کرد .
    علی اشتری در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمادگی کامل بندر شهید ذاکری قشم برای تسهیل در سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲، افزود: ۱۸ ایستگاه همیار ناجی و هشت تیم غواصی در بنادر و اسکله‌های این جزیره فعال هستند. وی ادامه داد: در اسکله‌های لافت، گورزین، دهخدا، سهیلی، طبل، گوران، کندالو، هنگام، شیب‌دراز و بنادر بهمن، ذاکری، لارک، پل و لافت، پارک آفتاب(زیتون) و پلاژ سیمین ایستگاه‌های همیار ناجی برپا شده است. رئیس کمیته حمل و نقل دریایی قشم بیان کرد: همچنین هشت تیم غواصی در بنادر و اسکله‌های لافت و پل، ذاکری، طبل، سهیلی، گورزین، هنگام، شیب‌دراز و کندالو مستقر شده‌اند.

    * ساعت کاری مبادی مجاز گردشگری
    اشتری با بیان اینکه بندر مسافری شهید ذاکری قشم به مقصد بندرشهیدحقانی بندرعباس از ساعت ۶ تا ۲۴ فعال است، افزود: علاقه‌مندان سفر به جزیره هرمز نیز تا پایان تعطیلات نوروزی هر روز در ساعت‌های ۷، ۱۰ و ۱۴ می‌توانند از بندر شهید ذاکری قشم به این جزیره سفر کنند.وی با بیان اینکه فعالیت بندر لافت و پل نیز برای حمل خودرو و مسافر به صورت شبانه روزی انجام می شود، افزود: سفر به جزیره لارک از اسکله شهید ذاکری شهر قشم به جز روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در ۲ نوبت صبح ساعت ۸ و بعدازظهر ساعت ۱۶ برقرار است .به گزارش ایسنا ؛ مدیر بنادر و دریانوردی قشم اضافه کرد: ساعت کاری مبادی مجاز گردشگری از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب و گشت تفریحی دریایی با کشتی‌های گردشگری از ظهر تا پاسی از شب در بندر بهمن می‌باشد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.