حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ترابری چهار میلیون نفر گردشگر و مسافر در بنادر قشم
    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
    شناسه : 8376
    بازدید 1214
    8
    از ابتدای سال جاری تا نیمه خرداد صورت گرفت دریانیوز// مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: چهار میلیون و 158 هزار و 385 نفرمسافر و گردشگر از ابتدای امسال تا نیمه خرداد ماه جاری، از طریق بنادرقشم رفت و آمد کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: چهار میلیون و ۱۵۸ هزار و ۳۸۵ نفرمسافر و گردشگر از ابتدای امسال تا نیمه خرداد ماه جاری، از طریق بنادرقشم رفت و آمد کردند.

    «علی اشتری» اظهارکرد: از ابتدای امسال تا نیمه خرداد ماه جاری، چهار میلیون و ۱۵۸ هزار و ۳۸۵ نفر مسافر و گردشگر از طریق بنادر قشم رفت و آمد کرده‌اند که این میزان رفت‌وآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

    وی با اشاره به افزایش ۶ برابری تردد شناورها به بنادر قشم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ادامه داد: از این تعداد مسافر و گردشگر ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۶۹۹ نفر وارد جزیره قشم شده و ۲ میلیون و ۶۸ هزار و ۶۸۶ نفر از جزیره قشم خارج شده‌اند.

    مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با بیان اینکه به طور معمول ایام نوروز امسال پیک سفرها به جزیره قشم بوده است، گفت: شروع پیک دوم سفرها همه ساله با پایان فصل تابستان شروع می‌شود که شرایط حاکی از افزایش سفرها نسبت به سال گذشته و لزوم آمادگی ارایه خدمات مناسب‌تر در آینده را دارد.

    اشتری در بخش دیگری به آخرین وضعیت حوزه تخلیه و بارگیری کالاها از بنادر تجاری قشم اشاره کرد و افزود: در ۷۵ روز ابتدای سال جاری یک میلیون و ۶۵۳ هزار و ۱۱۴ هزارتن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر تجاری قشم تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

    جابه‌جایی یک‌هزار و ۳۵ کانتینر در بنادر تجاری قشم وی میزان ترانزیت نفتی از طریق بنادر قشم نسبت به مدت مشابه سال گذشته را۱۰۰ درصد، ترانزیت غیرنفتی ۶۶ درصد، صادرات نفتی ۱۰ درصد و صادرات غیرنفتی را نیز ۲ برابر و میزان ترانشیپ را نیز بیش از ۱۰ برابر اعلام کرد.

    به گفته مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم؛ همچنین در این بازه زمانی یک‌هزار و ۳۵ کانتینر در بنادر تجاری قشم تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.