حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تخصیص شماره اقتصادی جدید به مودیان مالیاتی
    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۱۱
    شناسه : 3366
    بازدید 1286
    4
    مدیر کل امورمالیاتی هرمزگان خبر داد مدیر کل امورمالیاتی هرمزگان به نقل از رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به تمامی مؤدیانی که ثبت نام خود را در نظام مالیاتی تکمیل کرده باشند، شماره اقتصادی منحصر به فرد تخصیص داده می شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیر کل امورمالیاتی هرمزگان به نقل از رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به تمامی مؤدیانی که ثبت نام خود را در نظام مالیاتی تکمیل کرده باشند، شماره اقتصادی منحصر به فرد تخصیص داده می شود. به گزارش خبرنگار دریا ؛ رضاآخوندزاده، مدیر کل امورمالیاتی هرمزگان از تخصیص شماره اقتصادی جدید به مودیان از اول مردادماه اطلاع داد و گفت: در این زمینه دستورالعملی تهیه شده و به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ گردیده است که در آن دستورالعمل، نحوه اعلام شماره اقتصادی جدید به مودیان و همچنین نحوه استفاده از شماره اقتصادی تشریح شده است.

    به گفته مدیر کل امورمالیاتی هرمزگان، دستورالعمل ترتیبات اجرایی مربوط به استفاده از شماره اقتصادی جدید، در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و با توجه به ضرورت تخصیص و بهره برداری از شماره اقتصادی و با عنایت به ماده (۶) آئین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۱۶۹) قانون مالیات‏های مستقیم و ماده (۸) آیین نامه اجرایی ماده (۹۵) قانون مذکور، صورت گرفته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.