حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تحقق دستاوردهای نفت ستاره خلیج‌فارس با رهبری مهندس دادور
    ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
    شناسه : 724
    بازدید 1732
    31
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دستاوردهای امروز نفت ستاره خلیج‌فارس محقق نمی‌شد مگر با همت کارکنان و صبوری خانواده‌هایشان که در این راه رهبری مهندس دادور را همراهی کردند.
    ارسال توسط : منبع : دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دستاوردهای امروز نفت ستاره خلیج‌فارس محقق نمی‌شد مگر با همت کارکنان و صبوری خانواده‌هایشان که در این راه رهبری مهندس دادور را همراهی کردند.

    حجت‌الاسلام عبادی زاده با حضور در ضیافت افطاری خانواده بزرگ ستاره خلیج‌فارس با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنان روزه‌دار در این ماه پر خیر و برکت و تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: از تلاش ها و زحمات برادر بزرگوار مهندس دادور تشکر دارم. مهندس دادور دو خصیصه دارند در ابتدا انسانی متواضع هستند و در دل نیروهای شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به خوبی جا کرده‌اند که این به دلیل خصلت‌های اخلاقی ایشان است و در طول دوران خدمت خود در مجموعه نفت ستاره خلیج‌فارس که پیش‌تر یک نام بود، تحولی را ایجاد کرده‌اند که این نشان از عمل‌گرا بودنشان است.

    وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان از این اقدامات تجلیل کرده‌اند و به عنوان یک الگوی موفق به ویژه در صنعت نفت این موفقیت‌ها را مثال زده‌اند.حجت‌الاسلام عبادی زاده افزود: دستاوردهای امروز نفت ستاره خلیج‌فارس محقق نمی‌شد مگر با همت کارکنان و صبوری خانواده‌هایشان که در این راه با رهبری مهندس دادور همراهی کردند و این تحولاتی را که شاهد هستیم جای شکر، تشکر و قدردانی دارد.
    وی ابراز کرد: امیدواریم به فضل الهی در آینده نیز شاهد توفیقات و موفقیت‌های بیش از پیش ایشان در عرصه خدمتگزاری به جامعه، علی الخصوص صنعت نفت باشیم.نماینده ولی فقیه در هرمزگان با توجه به قرارگیری در سالروز ولادت با سعادت امام حسن (ع)، گفت: امام حسن مجتبی (ع) جامع همه فضائل بود؛ هر ارزشی را دنبال کنید فضائل آن را در امام حسن (ع) خواهید دید و باید با الگو گیری از ایشان راه سعادت را پیشه بگیریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.