حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تجهیز دریابانی استان به تجهیزات الکترو اپتیک
    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
    شناسه : 5780
    بازدید 1270
    9
    استاندار هرمزگان در دیدار با فرمانده مرزبانی استان تاکید کرد گروه خبر // استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم تحقق مرز هوشمند خواستار تجهیز دریابانی استان به امکانات الکترواپتیک شد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    گروه خبر // استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم تحقق مرز هوشمند خواستار تجهیز دریابانی استان به امکانات الکترواپتیک شد.

    به گزارش خبرنگار دریا، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در دیدار با سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، اظهارداشت: تامین امنیت مرزها یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه است که اهمیت آن در آیات و روایات به خوبی تبیین شده و امروزه نیروها و پرسنل خدوم مرزبانی و دریابانی به درستی این وظیفه را به جا می‌آورند. وی با اشاره به پیچیدگی‌ها و گستره مرزبانی در دریا افزود: تفاوت کنترل و پایش مرزهای دریایی با پهنه‌های زمینی ایجاب می کند تجهیزات دریابانی استان ارتقاء یابد تا با توجه به گستردگی مرزهای دریایی استان کیفیت کار مطلوب‌تر شود‌.

    مهندس دوستی، تغییر نگاه مدیران عالی و بودجه‌ای به بخش امنیت را مهم دانست و ادامه داد: عمده دیدگاه ها درمسیر ارتقاء زیرساخت‌های نظامی و انتظامی به حوزه عمرانی، ساخت پاسگاه و ایست بازرسی معطوف می‌شود در حالی که این نگرش در حوزه دریا کارایی چندانی ندارد.

    نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح‌کرد: امروزه در حوزه‌های مرزبانی مسائل مرز هوشمند مطرح است که در حوزه دریایی تحقق آن ضرورتی دوچندان دارد و مهمترین اصل آن استفاده از تکنولوژی الکترواپتیک است که بایستی در اختیار حافظان حریم آبی خاکی کشور قرار گیرد.

    استاندار هرمزگان، افزایش سطح رفاهیات پرسنل وخانواده‌های مرزبانی همچنین حل مشکل مسکن کارکنان این نیرو را بعنوان مسائل دارای اولویت عنوان کرد و گفت: آمادگی داریم در جایی که دریابانی استان نیاز به حمایت دارد، حمایت‌های ویژه‌ای انجام شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.