حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تجلیل از شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا
    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
    شناسه : 7911
    بازدید 1452
    15
    در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران،گروه های کار نخبه و واحد نمونه صورت گرفت دریانیوز// همزمان با هفته کار و کارگر و روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای در آیین تجلیل از برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار نخبه و واحد نمونه که با حضور «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان، «احمد مرادی»، نماینده مردم بندرعباس در مجلس، «مجتبی معین وزیری»، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی و کشور در سالن همایش‌های پالایش گاز بندرعباس برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// همزمان با هفته کار و کارگر و روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای در آیین تجلیل از برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار نخبه و واحد نمونه که با حضور «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان، «احمد مرادی»، نماینده مردم بندرعباس در مجلس، «مجتبی معین وزیری»، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی و کشور در سالن همایش‌های پالایش گاز بندرعباس برگزار شد.

    از شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به پاس همکاری در انجام مسئولیت های اجتماعی و توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی و صیانت از نیروی انسانی به عنوان شرکت برتر در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه ای از سوی استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اهداء لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

    گفتنی است در این مراسم لوح تقدیری که به امضای استاندار هرمزگان رسیده است به ایرج فقیری، رئیس ناحیه جنوب شرق شرکت سینا اهدا شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.