حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تجليل فرماندار از روحیه انقلابی جهادی و مطالبه گری خبرنگاران روزنامه دریا
    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۹
    شناسه : 3279
    بازدید 1817
    10
    دریانیوز// فرماندار بندرعباس گفت : خبرنگاران روزنامه دریا با روحیه انقلابی، جهادی و مطالبه گر در عرصه اطلاع رسانی حضور دارند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// فرماندار بندرعباس گفت : خبرنگاران روزنامه دریا با روحیه انقلابی، جهادی و مطالبه گر در عرصه اطلاع رسانی حضور دارند.

    محمد مرودی در بازدید از روزنامه دریا، با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم ایوب دبیری نژاد بنیانگذار روزنامه دریا؛ اظهار داشت : روزنامه دریا و خبرنگاران این رسانه مردمی همواره پیگیر امورات مردم است و نگاهشان رفع مشکلات مردم در محلات و روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته است که از این دیدگاه قدردانی می کنم. مرودی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام راحل (ره) که فرمودند «عالم محضر خداست» و بایستی ما در محضر خدا به عبادت خدمت به مردم توجه کنیم که هیچ خدمتی را بالاتر از این عبادت نداریم و ثواب زیادی در این عبادت نهفته است و برای خدمت‌رسانی به مردم باید از هم سبقت بگیریم.وی خاطرنشان کرد:مدیرمسئول، کارکنان و خبرنگاران روزنامه دریا با دیدگاه خدمت‌رسانی به مردم در عرصه اطلاع رسانی حضور دارند و در فرمانداری بندرعباس نیز این روحیه را ایجاد کرده ایم تا بتوانیم مشکلات مردم را تاحدامکان برطرف کنیم و این تعامل رسانه ای باعث تقویت خدمت‌رسانی به مردم می شود. فرماندار بندرعباس تاکید کرد: تلاش داریم با همکاری شهرداری بندرعباس مشکل انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر و فعالیت انبارهای ضایعاتی، مشکلات مجتمع بنکداران بندرعباس و… را که دغدغه مردم و روزنامه دریا بوده را برطرف کنیم.

    وی گفت: در روزهای تعطیل و غیرتعطیل و در تمام ساعات شبانه روز برای رفع دغدغه مردم پیگیری های لازم را داریم و مواردی هم که توسط رسانه ها و بخصوص روزنامه دریا وخبرنگاران دریا اعلام می شود را پیگیری و بررسی می کنیم. مدیرمسئول روزنامه دریا نیز با قدردانی از روحیه فرماندار بندرعباس برای پیگیری امورات مردم بصورت جهادی؛ اظهار داشت: روزنامه دریا همواره منعکس کننده دغدغه ها و مشکلات مردم در محلات حاشیه ای و روستاها بوده است و در کنار فرمانداری و دستگاه های اجرایی و… است که دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند.یعقوب دبیری نژاد افزود : روستاییان مشکلات آب،جاده و نوسانات برق دارند و در سطح شهر و مسکن مهر هم مشکل تاریکی معابر و امنیت، سرقت اموال عمومی و مردمی، ضایعات، مشکلات محلات حاشیه ای وبافت فرسوده و… وجود دارد که مردم به روزنامه اعلام می کنند وامیدوارم با پیگیری های فرمانداری و… این مشکلات برطرف شود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.