حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تامین۳۵ درصد آب شرب هرمزگان از طریق آب شیرین‌کن‌ها
    ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۲۳
    شناسه : 6996
    بازدید 1221
    9
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در نشست با هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی عنوان کرد دریانیوز// مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در نشست با هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از تامین 35 درصد نیاز استان از طریق شیرین سازی آب دریا خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در نشست با هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از تامین ۳۵ درصد نیاز استان از طریق شیرین سازی آب دریا خبر داد.
    عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن قدردانی از حساسیت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیات تحقیق و تفحص با بیان اینکه خدمات نظام انقلاب اسلامی در حوزه آبرسانی قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست، تصریح کرد: عملکرد آبفای هرمزگان در بیش از چهار دهه ای انقلاب اسلامی باعث شده تا در مجموع ۹۵.۸۸ درصد جمعیت این استان از شبکه آبرسانی بهره مند شوند.
    به گفته وی، برای افزایش ظرفیت تولید آب، میزان بهره مندی و پاسخگویی به نیازهای آینده، ۳۵۲ پروژه نیمه تمام آب و فاضلاب در حال اجراست که تاکنون بیش از ۳۸ هزار میلیار ریال برای آن هزینه شده که برای تکمیل آن سه برابر هزینه انجام شده اعتبار لازم داریم.
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، از مجموع پروژه های نیمه تمام ۲۵۲ پروژه در بخش روستایی، ۹۴ پروژه در بخش شهری و ۶ پروژه در بخش فاضلاب وجود دارد که با تخصیص اعتبار به سرانجام خواهد رسید.
    وی در ادامه با اشاره به جهاد آبرسانی در هرمزگان گفت: در جریان قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به ۶۷ روستا آبرسانی می شود که با اتمام آن جمعیتی بالغ بر ۸۹ هزار نفر از اجرای این طرح ها به آب پایدار دست خواهند یافت.
    حمزه پور همچنین با اشاره به ظرفیت ساحلی هرمزگان برای تامین آب مشترکین افزود: این استان پیشرو در شیرین سازی آب دریاست که در حال حاضر بیش از ۳۵ درصد آب شرب استان را تولید می کنند.
    به گفته وی، ظرفیت در مدار تولید آب شیرین کن های هرمزگان بیش از ۲۲۵ هزار مترمکعب در شبانه روز است که توسط ۴۲ سایت آب شیرین کن تولید می شود.
    مدیرعامل آبفا تسریع در پرداخت مطالبات سرمایه گذاران را مهم ارزیابی کرد و گفت: بخش اعظمی از تامین نیاز آبی هرمزگان بر دوش آب شیرین کن‌هاست که با تخصیص اعتبارات می توانیم نسبت به پرداخت مطالبات معوق اقدام کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.