حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تامین لوازم منزل و وسایل سرمایشی مناطق محروم توسط بنیاد احسان
    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۴۳
    شناسه : 2227
    بازدید 1743
    5
    مدیرعامل بنیاد احسان در بازدید از روستاهای گافر بشاگرد خبر داد مدیرعامل بنیاد احسان به همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان در سفری دو روزه در هرمزگان از روستاهای دورافتاده بشاگرد و جزایر هرمزگان بازدید کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرعامل بنیاد احسان به همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان در سفری دو روزه در هرمزگان از روستاهای دورافتاده بشاگرد و جزایر هرمزگان بازدید کرد.
    به گزارش خبرنگار دریا ، «سعید سلیمانی» مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی در سفری دو روزه از روستاهای صعب العبور در بخش گافر و پارامون بشاگرد و جزایر هرمز و لارک بازدید کرد . مدیرعامل بنیاد احسان در حاشیه بازدید از مدرسه قرآنی بیت الزهرا کشپیری اظهار داشت: مدرسه اشتغال و کارآفرینی در این مؤسسه قرآنی به همت حفاظ و حمایت بنیاد احسان راه اندازی می گردد.

    سلیمانی در بازدید از روستای حسن آباد بشاگرد نیز عنوان کرد: لوازم منزل و وسایل سرمایشی مناطق محروم توسط بنیاد احسان تأمین می گردد.بازدید از جزایر هرمز و جلسه با مسئولین جزیره از دیگر برنامه های سفر سلیمانی به هرمزگان بود ، وی در این جلسه گفت: تلاش برای رفع آسیب های اجتماعی جزیره با حمایت همه دستگاهها اجرایی می گردد و بنیاد احسان از طرح های فرهنگی اجتماعی حمایت می کند. گفتنی است ؛ دکتر جهانی مدیرکل پیشرفت و توانمندسازی ستاد اجرایی، دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی هرمزگان، امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی، برهخت مسئول محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه و اسکندری معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه در این بازدیدها به همراه مدیران شهرستانی حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.