حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بیانیه تقدیر ۲۷۳ نفر از نمایندگان از عملکرد دیوان محاسبات کشور
    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
    شناسه : 3289
    بازدید 1447
    5
    دریانیوز//  بیانیه تقدیر و تشکر ۲۷۳ نفر از نمایندگان مجلس از دیوان محاسبات  کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز//  بیانیه تقدیر و تشکر ۲۷۳ نفر از نمایندگان مجلس از دیوان محاسبات  کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

    که به شرح زیر است:
    بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در دیدار مورخ ۴ خرداد ۱۴۰۱ نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عنایت ویژه ایشان به عملکرد دیوان محاسبات کشور که فرمودند «به‌حمدالله در این سال‌های اخیر دیوان محاسبات چابک، فعال و خوب شده یعنی این گزارش‌های تفریغ بودجه در موعد خودش خیلی زود و خیلی خوب انجام می شود» و اظهار رضایت ایشان از عملکرد این نهاد نظارتی مایه مباهات و نشان افتخاری برای خانواده بزرگ دیوان محاسبات کشور و پشتیبانی معنوی برای اهتمام مضاعف به وظایف مورد تاکید معظم له گردید.
    دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی و منتخبین ملت و نظارت بر حسن اجرای قانون و در راستای پاسداری از بیت‌المال در سال ۱۴۰۱ گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را به انضمام تعداد ۲۱ فقره گزارش‌های خاص تحلیل در اجرای اصل ۵۵ قانون اساسی و بند ج ماده یک قانون دیوان محاسبات کشور و بند یک ماده ۲۱۹ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار ۶ ماه زودتر از موعد مقرر قانونی و همراه با نظارت کارشناسی و پیشنهادات خود تهیه و تسلیم مجلس شورای اسلامی نمود.

    مضافاً اینکه ارائه گزارش عملکرد ارزیابی قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که برای اولین بار صورت گرفت و همچنین گزارشات مستمر نظارت بر اجرای قوانین بودجه سال ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ کشور در مقاطع زمانی ۲ ماهه نیز که مورد تقاضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود دستاورد جدیدی دیگر توسط دیوان محاسبات کشور است که به لطف الهی و تلاش‌های مجاهدانه همکاران خدوم دیوان محقق گردید.

    بنا به مراتب فوق بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدام هوشمندانه و تحول‌گرای دیوان محاسبات که گام دیگری در سرعت و چابکی این نهاد در تحقق منویات مقام معظم رهبری است را از ریاست دیوان محاسبات کشور، مسئولان و همکاران تلاشگر و زحمتکش و حافظان بیت‌المال در این سنگر مقدس اعلام می‌داریم.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.