حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بهسازی و آسفالت معابر روستای  چهچکور
    ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۵:۳۳
    شناسه : 6191
    بازدید 1206
    7
    فرماندار بندرعباس خبر داد دریانیوز // فرماندار شهرستان بندرعباس از بهسازی و آسفالت معابر روستای چهچکور ظرف ده روز آینده خبر داد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // فرماندار شهرستان بندرعباس از بهسازی و آسفالت معابر روستای چهچکور ظرف ده روز آینده خبر داد .

    به گزارش خبرنگار دریا؛ محمد مرودی اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی اهالی ،روستای چهچکور بهسازی و آسفالت معابر بود که با برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار ظرف روزهای آتی عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت معابر آغاز خواهد شد.

    وی تصریح کرد: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با مساحت ۱۵ هزار متر مربع در دستور کار قرار دارد. فرماندار بندرعباس گفت: به‌ منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر و بهینه‌سازی مسیر رفت و آمد شهروندان، زیرسازی، و آسفالت معابر با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب در دستور کار قرار دارد.

    مرودی با بیان اینکه عملیات‌های عمرانی نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد، افزود: در فاز اول آسفالت در روستای چهچکور تمام هزینه ها از محل اعتبارات ارزش افزوده تامین شده است که امید است در فاز بعد بتوانیم اعتبارات بیشتری را برای آسفالت معابر این روستا جذب کنیم.

    فرماندار شهرستان بندرعباس با بیان این‌که توزیع عادلانه خدمات یکی از برنامه‌های فرمانداری است، ادامه داد: بهسازی و آسفالت معابر روستای چهچکور یکی از مطالبات دیرین شهروندان در این روستا بود که امیدوارم تا پایان سال فاز نخست این عملیات به پایان برسد.

    مرودی در پایان گفت: فرمانداری بندرعباس با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، نظرات شهروندان و کارشناسان مربوطه، برنامه‌ریزی مدونی را در سال جدید برای ایجاد توسعه عمرانی و همچنین ایجاد نشاط در شهرستان در نظر گرفته است که امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مرتبط قدم مؤثری در توسعه و آبادانی شهرستان برداریم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.