حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بندرعباسی ها در انتظار ابلاغ  آقای وزیر برای ثبت نام مسکن
    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۱۰
    شناسه : 1213
    بازدید 11109
    13
    مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شنبه هفته قبل گفت:۳۵۰ هکتار زمین جدید در شهر بندرعباس برای ساخت مسکن نهضت ملی اختصاص یافت. عباس کمالی افزود: این زمین‌ها در حاشیه شهر بندرعباس واقع است که پس از ابلاغ وزارتخانه، کار ثبت نام متقاضیان جدید در این محدوده آغاز می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شنبه هفته قبل گفت:۳۵۰ هکتار زمین جدید در شهر بندرعباس برای ساخت مسکن نهضت ملی اختصاص یافت. عباس کمالی افزود: این زمین‌ها در حاشیه شهر بندرعباس واقع است که پس از ابلاغ وزارتخانه، کار ثبت نام متقاضیان جدید در این محدوده آغاز می‌شود.وی گفت: پیش از این شهرک علوی زمین برای ساخت مسکن ملی اختصاص یافته بود که اکنون علاوه بر شهرک علوی، در این مکان نیز مسکن ساخته می‌شود.»۲۸مهرماه سال گذشته گام انقلابی دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مردم ایران بعد از توقف هشت سال طرح‌های ساخت وساز مسکن آغاز و ثبت نام از متقاضيان مسکن در کشور از طریق ثبت نام در پایگاه ثبت نام نهضت ملی مسکن شروع شد. اما متاسفانه از همان زمان، نام بندرعباس در این پایگاه ثبت نام قرار نگرفت و بعد از پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که متولیان مربوطه در این بخش بی تدبیری داشته و شهرک علوی را برای ثبت نام متقاضیان بندرعباسی و بندرخمير درنظر گرفته بودند.

    گرچه شاید بتوان گفت برای متقاضیان بندرخمير وصنایع غرب بندرعباس، این شهرک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توجیه پذیر بود، اما برای بندرعباسی که این شهرک ۵۰ کیلومتر با شهر بندرعباس فاصله دارد ونزدیک بندر خمیر است، به هیچ وجه توجیه پذیر نبود که روزی ۱۰۰کیلومتر رفت و آمد کنند وبه شهرک علوی بروند و برگردند و در این مسیر خانه تا محل کار ودر این جاده ترانزیتی خطرناک آن هم برای قشر متوسط و محروم با این کرایه های گران، به هیچ وجه این رفت‌وآمدها بصرفه نبود و به همین دلیل اعتراضات مردمی به جانمایی در اجرای این طرح توسط مردم و رسانه ها آغاز شد وسپس نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و حتی استاندار به صف این معترضین در جانمایی اجرای طرح پرداختند و بعد از گذشت هفت ماه و نیم بالاخره اعلام شد که ۳۵۰ هکتار در حاشیه شهر بندرعباس برای اجرای این طرح درنظرگرفته شده و مدیرکل راه وشهرسازی هم اعلام کرده است که منتظر ابلاغ وزارتخانه متبوع برای آغاز ثبت از متقاضيان مربوطه است.

    با توجه به اینکه حدود هشت ماه از آغاز ثبت نام در این طرح ملی در کشور می گذرد، ضرورت دارد ثبت نام از متقاضیان بندرعباسی بدون معطلی و هرچه زودتر آغاز شده و بزودی عملیات اجرایی این طرح در شهر بندرعباس آغاز شود. از وزیر راه وشهرسازی هم انتطار می رود اجازه ندهند بیش از این بندرعباسی ها چشم‌انتظار آغاز ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن بمانند و دستور دهند ثبت نام از متقاضيان هرچه زودتر آغاز شده و در هفته های آتی نیز فاز اجرایی این طرح ملی در بندرعباس کلید بخورد و از تداوم فرصت سوزی تبعیض گونه در یک طرح ملی در بندرعباس جلوگیری شود تا مردم بندرعباس نیز به خانه دار شدن در این طرح ملی دولت سیزدهم امیدوار شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.