حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بندرخمیر با داشتن ظرفیت های گردشگری متولی در این حوزه ندارد
    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
    شناسه : 7547
    بازدید 1245
    8
    فرماندار بندرخمیر: دریانیوز// اولین جلسه شورای اداری شهرستان بندرخمیر در سال جاری به ریاست میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین درساره منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// اولین جلسه شورای اداری شهرستان بندرخمیر در سال جاری به ریاست میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر برگزار شد.
    میرهاشم خواستار در این جلسه ضمن ابراز گلایه از میراث‌فرهنگی استان عنوان کرد: شهرستان بندرخمیر یکی از شهرستان های گردشگری و دارای جاذبه طبیعی فراوان است اما با گذشت زمان هنوز متولی در این حوزه ندارد؛ لذا انتظار است هرچه زودتر این موضوع تعیین تکلیف شود. خواستار بر برنامه‌ریزی منسجم و اصولی توسط مدیران اجرایی در جهت پیشبرد اهداف دستگاه ها اشاره و تاکید کرد: با توجه به اینکه در اوایل سال جدید قرار داریم مدیران باید در برنامه‌ریزی‌ها به اهداف بلندمدت، کوتاه‌مدت و میان‌مدت توجه کرده و برنامه‌ریزی هایی بر همین اساس مشخص کنند.
    این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: پیگیری اعتبارات تخصیصی و نظارت بر روند اجرای پروژه‌ها از دیگر نکاتی است که باید مدنظر مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی قرار گیرد.وی افزود: اگر اعتباری تخصیصی جذب و اجرایی نشود،‌ حق مردم آن منطقه تضییع می شود.نماینده عالی دولت در شهرستان بندرخمیر همچنین تاکید کرد: مدیران نباید با عملکرد ضعیف خود، عملکرد دولت را زیر سوال ببرند بلکه با عملکرد مثبت و خدمات رسانی مناسب، باعث امیدبخشی در بین مردم باشند.
    فرماندار همچنین بر انعکاس خدمات دولت در شهرستان توسط ادارات و دستگاه های اجرایی اشاره و تصریح کرد: بی‌انصافی است اقدامات و خدمات
    مثبت و ارزشمندی که در سطح شهرستان اتفاق می‌افتد اطلاع رسانی نشود و اگر دستگاهی روابط عمومی هم نداشته باشد خود مدیر مسئول است آن را اطلاع رسانی نماید.
    وی با بیان اینکه مدیر برای سال جاری بایستی طرح و ایده نو داشته باشد ، اضافه کرد: برخی از اقدامات مانند حضور دوره ای پزشکان متخصص در شهرستان و ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم اقدام مثبت و پسندیده ای بود که سایر مدیران دستگاه های اجرایی نیز به تبع حوزه کاری خود چنین اقدامات مثبتی در شهرستان انجام دهند.
    این مقام مسئول همچنین گفت: کار مدیران نباید در ساعت اداری خلاصه شود بلکه در ساعات غیراداری نیز باید در خدمت به مردم باشد و حضور فعالی در بین مردم و مناطق مختلف شهرستان داشته باشند.
    مهندس خواستار در ادامه از اداره برق خواست با توجه به گرم شدن هوا، اقدامات لازم جهت جلوگیری از خاموشی‌ها در سطح شهرستان انجام دهد.وی همچنین خواستار جلوگیری صید صیادان سایر مناطق در حوزه شهرستان و همچنین افزایش مجوز صید برای صیادان شهرستان از سوی اداره شیلات شد و افزود: با توجه به اینکه شهرستان بندرخمیر در
    نوار ساحلی قرار دارد شایسته نیست فرآورده های مورد نیاز در این حوزه از شهرستان های همجوار تامین کند.
    عالی ترین مقام اجرایی شهرستان در قسمتی از صحبت های خود از حمایت و پشتیبانی امامان جمعه در حوزه های مختلف و همچنین تلاش های شبانه روزی دستگاه های امنیتی ، نظارتی ، امدادی ، اجرایی خدمات رسان که در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران در ایام نوروز مشارکت فعال داشته‌اند، سپاسگزاری کرد.
    در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی امام جمعه شهرستان و سید عبدالجلیل قتالی امام جمعه موقت اهل سنت نیز در این جلسه نکاتی در مورد اهمیت ماه مبارک رمضان و اعمال و فضائل این ماه عنوان کردند. شهردار بندرپل و روسای کمیته امداد و بهزیستی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این ادارات ارائه نمودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.