حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بسته‌های اهدایی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به زلزله‌زدگان غرب هرمزگان تحویل داده شد
    ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۱۷
    شناسه : 4759
    بازدید 1282
    13
    با حضور دکتر «سیدسعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک دریانیوز// با حضور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اقلام اهدایی بانک بین زلزله‌زدگان غرب هرمزگان توزیع شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با حضور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اقلام اهدایی بانک بین زلزله‌زدگان غرب هرمزگان توزیع شد.
    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ با حضور دکتر «سیدسعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان، «جلیل تراهی» مدیر کل کمیته امداد هرمزگان و جمعی از مسئولان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مراسم توزیع اقلام اهدایی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به زلزله‌زدگان غرب هرمزگان برگزار شد.


    شمسی‌نژاد در این مراسم گفت: بعد از زلزله غرب هرمزگان، هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مبلغی را به عنوان کمک به افراد زلزله‌زده تخصیص داد.
    وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود، هر سال اهدافی را دنبال می‌کند. از جمله اقدامات بانک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی می‌توان به بیمه کردن ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور، اهدای ۲۵هزار قلم وسایل بهداشتی و درمانی به دانشگاه‌های علوم ‌پزشکی کشور و مراکز درمانی و پرداخت ۵۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه به زنان سرپرست خانوار اشاره کرد.
    حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی
    وی بیان کرد: با توجه به زلزله اخیر در هرمزگان، با همکاری کمیته امداد استان وسایل مورد نیاز زلزله‌زدگان تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند زلزله‌زده غرب استان قرار گرفت.
    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به مشارکت بانک در راستای اشتغالزایی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد عنوان کرد: در سال جاری و در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد هرمزگان، ۱۸۰ فقره وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی با بازپرداخت ۷ساله و کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌کند.
    شمسی‌نژاد خاطرنشان ساخت: تا کنون بیش از ۱۳ میلیون نفر از جمعیت کشور، در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح حساب کرده‌اند و نزدیک به ۱۳ میلیون فقره وام نیز از سوی این بانک پرداخت شده است.
    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ادامه‌ داد: روزانه ۹هزار افتتاح حساب و ۸ هزار وام توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود.


    عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی درخشان است
    در ادامه این مراسم استاندار هرمزگان گفت: ۲ مورد اشتغال و فقر، چالش‌های اصلی استان هرمزگان است و به دلیل ناپایدار بودن و فصلی بودن مشاغل، آمار بیکاری در این استان بالاست.
    دوستی خاطرنشان ساخت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت وام به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه پنل‌های خورشیدی می‌تواند بخشی از مشکلات استان در زمینه بیکاری را رفع کند.
    وی عنوان کرد: صنایع و شرکت‌های بزرگی در استان هرمزگان فعالیت می‌کنند که در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی حضور خوبی دارند و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این زمینه به‌خوبی وارد شده ‌است.
    دوستی اظهار داشت: مهمترین مسئولیت اجتماعی که شرکت‌ها و صنایع در استان می‌توانند ایجاد کنند، ایجاد اشتغال است و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز به این موضوع مهم به صورت داوطلبانه وارد شده و به استان کمک می‌کند.
    وی بیان کرد: اشتغال مهمترین موضوع و دغدغه جوانان این استان است که باید تلاش شود مشکلات این حوزه برطرف و زمینه اشتغال آن‌ها فراهم شود.
    ایجاد اشتغال برای ۱۸۰ مددجوی کمیته امداد در هرمزگان
    در ادامه «جلیل تراهی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: نگاه مسئولان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مددجویان کمیته امداد بسیار خوب است و زمینه همکاری مناسبی بین ۲ نهاد به وجود آمده است.
    تراهی افزود: توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مبلغ ۴۶۰میلیون تومان برای کمک به زلزله‌زدگان غرب هرمزگان اختصاص یافت و با مشارکتی که کمیته امداد داشت، توانستیم ۱۵۰ تخته فرش، ۴۰ دستگاه یخچال و ۶۰۰ تخته پتو برای ۱۵۰ خانواده آسیب‌دیده از زلزله اختصاص دهیم.
    تراهی به مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد هرمزگان اشاره کرد و گفت: با توجه به تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره)، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت توزیع نیروی برق استان، زمینه اشتغال ۱۸۰ مددجوی کمیته امداد فراهم می‌شود. این کار با ساخت و بهره‌برداری از پنل‌های خورشیدی امکان‌پذیر شده ‌است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.